- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sotva se jim ukázala trochu konkurence už tam tlačí nové soupravy. A co lidé na jiných tratích ? Ti mohou dál jezdit v "kovbojácích" ?
No a co jínde na ČD? Tam budou pořád jezdit dobytčáky?
.. asi ano , jinde nemají konkurenci tak tam nechají jezdit ten starý humus. Navíc nemají ani dost peněz na víc nových souprav , když všechno rozfrcají v zakázkách bez výběrových řízení
A s kávou zdarma. Tak mám takovej dojem, že se někdo z Čecháčků projel tím Siemensem a myslel si, že letí letadlem. Siemens je proti český moderně v podání ČD opravdu rozdíl jako osobáku proti letadlům. Jezdí to krom našich sousedů i do příhraničí, např. do Liberce a s vlaky provozovanými přímo ČD se to opravdu nedá srovnávat.
Jela jsem včera poprvé City Elefantem z Teplic do Děčína a byla jsem zklamaná. City Elefant je fajn, ale odbavují jej v Děčíně z 1. nástupiště (před nádražní budovou) a ne z dalších nástupišť, které jsou zvýšené (tedy výška nástupiště souhlasí s výškou nástupní plošiny City Elefantu). U prvního nástupiště při vstupu a výstupu do City Elefant vznikne výškový rozdíl mezi nástupištěm a vstupní plošinou vagónu asi 40 cm. V Teplicích na 2. nástupišti je sice výška shodná s výškou vstupu do City Elefant, ale nástupiště je "úzké", vzdálenost od konce nástupiště ke vstupní plošině City Elefant je asi kolem 30 cm. To není moc dobré pro vjezd, nebo výjezd kočárku do, nebo z vlaku !
Vetsina nastupist neni na nizkopodlazni vlaky pripraveno. Patricna uprava je proveditelna ale asi pouze pri rekonstrukci, takze se to resi postupne. To ale neni problem CD a ani jineho dopravce. Nastupiste patri statu.
jste mimo mísu.České dráhy jsou 1 na dopravním trhu.Tak ahoj ve vlacích Českých drah.muhehehehehe
Tyto nove soupravy jim nikde chybet nebudou , Statni podnik Ceske drahy mel tyto NOVE soupravy schovane nekde v hangarech jako zalohu na horsi casy ( muze byt jeste hur ? ), zatimco cestujici na Brno - Kyjov jezdi ve spinavych pres 25 let starych soupravach . My zirame , Vy zirate , ..........
To jsou totiž přesně ty zálohy, který se vytáhnou když jede politická elita výjimečně vlakem do zahraničí. Přece po nich nemůžete chtít, aby jezdili 25 let starými neudržovanými vagóny někam do světa, ty jsou jen pro obyčejné lidi. Za 25 let si budete stežovat i na tuhle novou zálohu..
Velice rychle zapomínáte kolik těch nízkonákladových společností krachlo,spadlo,nabouralo a nebo jinak mizerně dopadlo!Bohužel někdy to postihlo i pasažéry,že ano!Byznys ze vším všudy a za móc levnéj peníz...to nejde dohromady.Kouknu kolem sebe,ale i za humna a vidím!
Neznáte fakta a pak tady pletete dohromady šroubky a hrušky.
1) Student Agency není nízkonákladovka. Pouze použila dočasné snížení ceny k vytlačení konkurence. To je muselo stát hodně peněz a hned po vytlačení museli ceny zase zvednout, jinak by si nevydělali. Mimochodem, příležitost pro konkurenci opět zkusit zabodovat. Níkzonákladovky řežou ceny snižováním nákladů a tedy i komfortu cestujících (občerstvení apod.). Něco jako ČD, když snižují náklady tím, že pořádně nemejou vagóny.
2) Zkrachovalé nízkonákladové aerolinky, například Sky Europe, dojely zejména na to, že neměly dostatečný vlastní kapitál. Byly postavené na dlouhé návratnosti a dlouhodobém úvěrování činnosti. Pak se stalo to, že nejdřív stouply ceny ropy, pak pro změnu kvůli krizi klesly tržby, a posledním hřebem do rakve bylo to, že se právě zvýšily úrokové sazby za úvěry. Zdravou firmu ten poslední faktor nepoloží, protože má vlastní zdroje. Sky Europe na to naopak dojely.
zde vidite v praxi jak to vypada, kdyz statnimu deravemu molochu s otresnymi vysledky, sluzbami a reputaci i pres veskerou snahu zkorumpovanych krajskych zastupitelu(10 let nove monopolni smlouvy) vyroste kvalitni konkurence. hned jezdi vlaky novy a cisty. Jen houst.
A až Jančura odjede, tak odjedou i elefanti... a to za to stojí
Myslím, že Vančura své populistické díla už nepíše. Zemřel již před léty. Nemusíte se už bát jeho populismu.