Diskuze

Konkurenční boj v praxi: dráhy posílají proti žlutým vlakům nové soupravy

Cestující vlakem mezi Ústím nad Labem a Mostem zažijí během následujících dvou týdnů nebývalý luxus. Většinu spojů jim budou zajišťovat moderní nové soupravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Darth.V

11. 5. 2010 17:13
Trapárna.

Sotva se jim ukázala trochu konkurence už tam tlačí nové soupravy. A co lidé na jiných tratích ? Ti mohou dál jezdit v "kovbojácích" ?

0 0
možnosti
AS

SvatyAntonin

6. 5. 2010 13:15
konkurence

No a co jínde na ČD? Tam budou pořád jezdit dobytčáky?

0 0
možnosti
PM

Darth.V

11. 5. 2010 17:12
Re: konkurence

.. asi ano , jinde nemají konkurenci tak tam nechají jezdit ten starý humus. Navíc nemají  ani dost peněz na víc nových souprav , když všechno rozfrcají v zakázkách bez výběrových řízení ;-O Rv 

0 0
možnosti
JG

gazda2

2. 5. 2010 17:26
Tak jsme to slyšeli, Jančura už bude mít i éra.

A s kávou zdarma. Tak mám takovej dojem, že se někdo z Čecháčků projel tím Siemensem a myslel si, že letí letadlem. Siemens  je proti český moderně v podání ČD opravdu rozdíl jako osobáku proti letadlům.  Jezdí to krom našich sousedů i do příhraničí, např. do Liberce a s vlaky provozovanými přímo ČD se to opravdu nedá srovnávat.

0 0
možnosti
T

TEVEON

30. 4. 2010 22:55
Bezbariérové vozy na nevhodném nástupišti

Jela jsem včera poprvé City Elefantem z Teplic do Děčína a byla jsem zklamaná. City Elefant je fajn, ale odbavují jej v Děčíně z 1. nástupiště (před nádražní budovou) a ne z dalších nástupišť, které jsou zvýšené (tedy výška nástupiště souhlasí s výškou nástupní plošiny City Elefantu). U prvního nástupiště při vstupu a výstupu do City Elefant vznikne výškový rozdíl mezi nástupištěm a vstupní plošinou vagónu asi 40 cm. V Teplicích na 2. nástupišti je sice výška shodná s výškou vstupu do City Elefant, ale nástupiště je "úzké", vzdálenost od konce nástupiště ke vstupní plošině City Elefant je asi kolem 30 cm. To není moc dobré pro vjezd, nebo výjezd kočárku do, nebo z vlaku !

0 0
možnosti

Bery

3. 5. 2010 21:48
Re: Bezbariérové vozy na nevhodném nástupišti

Vetsina nastupist neni na nizkopodlazni vlaky pripraveno. Patricna uprava je proveditelna ale asi pouze pri rekonstrukci, takze se to resi postupne. To ale neni problem CD a ani jineho dopravce. Nastupiste patri statu.

0 0
možnosti
Z

zeleznicar

28. 4. 2010 20:47
Vážení

jste mimo mísu.České dráhy jsou 1 na dopravním trhu.Tak  ahoj ve vlacích Českých drah.muhehehehehe;-D;-D;-D

0 0
možnosti
ZS

zsomr

28. 4. 2010 11:09
Ceske drahy mely tyto NOVE soupravy v zaloze ?

Tyto nove soupravy jim nikde chybet nebudou , Statni podnik Ceske drahy mel tyto NOVE soupravy schovane nekde v hangarech jako zalohu na horsi casy ( muze byt jeste hur ? ), zatimco cestujici na Brno - Kyjov jezdi ve spinavych pres 25 let starych soupravach . My zirame , Vy zirate , .......... [>-]

0 0
možnosti
OB

Kaminski

2. 5. 2010 20:17
Re: Ceske drahy mely tyto NOVE soupravy v zaloze ?

To jsou totiž přesně ty zálohy, který se vytáhnou když jede politická elita výjimečně vlakem do zahraničí. Přece po nich nemůžete chtít, aby jezdili 25 let starými neudržovanými vagóny někam do světa, ty jsou jen pro obyčejné lidi. Za 25 let si budete stežovat i na tuhle novou zálohu..;-D

0 0
možnosti
Q

qvido31

27. 4. 2010 11:30
O co Vám jde?

Velice rychle zapomínáte kolik těch nízkonákladových společností krachlo,spadlo,nabouralo a nebo jinak mizerně dopadlo!Bohužel někdy to postihlo i pasažéry,že ano!Byznys ze vším všudy a za móc levnéj peníz...to nejde dohromady.Kouknu kolem sebe,ale i za humna a vidím!8-o8-o8-o

0 0
možnosti
V

Vyplesk

27. 4. 2010 12:35
Re: O co Vám jde?

Neznáte fakta a pak tady pletete dohromady šroubky a hrušky.

1) Student Agency není nízkonákladovka. Pouze použila dočasné snížení ceny k vytlačení konkurence. To je muselo stát hodně peněz a hned po vytlačení museli ceny zase zvednout, jinak by si nevydělali. Mimochodem, příležitost pro konkurenci opět zkusit zabodovat. Níkzonákladovky řežou ceny snižováním nákladů a tedy i komfortu cestujících (občerstvení apod.). Něco jako ČD, když snižují náklady tím, že pořádně nemejou vagóny.

2) Zkrachovalé nízkonákladové aerolinky, například Sky Europe, dojely zejména na to, že neměly dostatečný vlastní kapitál. Byly postavené na dlouhé návratnosti a dlouhodobém úvěrování činnosti. Pak se stalo to, že nejdřív stouply ceny ropy, pak pro změnu kvůli krizi klesly tržby, a posledním hřebem do rakve bylo to, že se právě zvýšily úrokové sazby za úvěry. Zdravou firmu ten poslední faktor nepoloží, protože má vlastní zdroje. Sky Europe na to naopak dojely.

0 0
možnosti
DS

cichon

27. 4. 2010 9:50
ha

zde vidite v praxi jak to vypada, kdyz statnimu deravemu molochu s otresnymi vysledky, sluzbami a reputaci i pres veskerou snahu zkorumpovanych krajskych zastupitelu(10 let nove monopolni smlouvy) vyroste kvalitni konkurence. hned jezdi vlaky novy a cisty. Jen houst.

0 0
možnosti
ZP

antaran

27. 4. 2010 10:00
Re: ha

A až Jančura odjede, tak odjedou i elefanti... a to za to stojí ;-(;-(;-(

0 0
možnosti
Y

yry

27. 4. 2010 9:27
Žluté vlaky

Že by růžové ?

0 0
možnosti
C

cenzor103

27. 4. 2010 8:16
Vančura je trapný populista

:-/

0 0
možnosti
AP

AceBird

27. 4. 2010 8:25
Re: Vančura je trapný populista

Myslím, že Vančura své populistické díla už nepíše. Zemřel již před léty. Nemusíte se už bát jeho populismu.

0 0
možnosti