- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
LoL..
Pokud musi Skoda do stredy dolozit UOHS, jakymi vlaky chce konkurovat a ze je skutecne ma, tak je to myslim v suchu.
Škodovkou a Siemensem je dlouhodobá animozita, to se táhne desítky let to je přece známé
Kde je ta původní Škodovka? To je zásadní otázka..... bohužel. To už není ta firma, která se dříve podílela na rozkvětu této republiky. Dnes to je evidentně firma plna "romanovských" lobistů, kteří jsou i za pomoci právních kanceláří (např. Jansta a Kostka) dotlačit do dvou největších měst tramvaje v cenách desítek miliónů korun (i za evropské peníze), aniž by tomu technicky odpovídaly (13T, 14T). A život jde dál.... proto je Škodovka v šoku, že jde najednou někdou jinou cestou. Asi málo zaplatili nebo naopak někoho zastrašili. To je dnes asi důležitější než kvalita výrobků. Bohužel.....
Tento příspěvek se před chvílí objevil v diskuzi na K-Report.net - mám obavu, že pisatel ví o čem píše.
automaticky to nevadí,ale jak se dráhy poohlédnou po lepším co je hotové a schopné do roka jezdit,tak hned Škodovka začne kolem sebe kopat a a tvrdit že udělá lepší a levnější věc,to je sice hezký že to dovede ale je to už hotové? není je to jen na cáře papíru a na funkční vzorek by se čekalo tak 2 roky + schvalovací proces + nějaké spoždění viz 109e.
A ve finále to odskáče cestující a ČD
A pokud škodovka chystá rekonstrukci vozů jako na regionovu tak potěš pánbůch
A právě proto je potřeba s tím okamžitě začít. Takových výhodných nabídek na rychlou koupi tady bylo a pak se z toho vyklubal akorát problém. Takže pokud májí dráhy na útrácení, tak podle zákona. Děkuji. Daňový poplatník.
Jsem teď plný emocí! Mám vlasteneckého ducha, ale tenhle zákaz mě nadzvedl ze židle. Závistiví pánové z Plzně se vytáhli. Prohlédli si peněženky a zasáhli. Jak můžou srovnávat jejich "ešusy" (nic proti nim nemám...na příměstskou dopravu nádhera, skvělé svezení) s tím co RailJet dnes představuje v komfortu pro cestující.
Proč se pánové z Plzně nezasadíte o nějakou další modifikaci pro regionální dopravu dál od Prahy. Kolem plzně, vlastně celá jihozápadní dráha je v tak žalostném stavu, že bych ....... Nechci tu být vulgární!
To v čem jezdí zákazníci v Jižních Čechách a Západních Čechách se dá srovnat s předválečnou dobou - vozy pro dobytek! To, že některé vozy jsou modro bílé zvenku ještě neznamená rekonstrukci uvnitř vozu.
Proč Škodováci neprosadí verzi City Elefant v napájecím systému 25 kV? PROČ? O Vysočině ani nemluvím. To je další kapitola pro sebe!
Jako pravidelný cestující ex jihozápadní dráhy vám dávám za pravdu. S tím ale pánové z Plzně těžko něco nadělají. Oni prodávají jen to o co někdo projeví zájem a je ochoten zaplatit.
Výrobky předrevoluční Škodovky bych už vůbec nehanil. Nebýt stále spolehlivých škodováckých lokomotiv, které jsou dávno za horizontem své životnosti, museli by nyní tahat vlaky na Cheb, Budějovice, Prahu a Klatovy páni manageři z GŘ ČD. Na laně.
Chápu, že z historie se žít nedá, ale svalovat vinu jen na Plzeň taky nejde.
Tento vlak od Siemensu představuje ověřenou a zaběhnutou kvalitu. My chceme cosi na koleně a stejně z cizích vozů začít flikovat. Želbohu si musíme přiznat, že jsme v kvalitě už spadli nejen za Čínu, ale i za Urundi-Burundi.
Kvalita by tu byla. Věřte, že i zahraniční výrobci okukují naše výrobky s obdivem, ale ta tradice. Žádná! Je to to samé jako by chtěli v AUTO-ŠKODA před 20 lety dělat po Škodovce 105L najednou Mercedesy bez know-how!
At udělají dráhy výběrové řízení, a ten rozdíl o kolik bude nejlepší nabídka dražší než nabídka přeprodeje od rakouských drah to bych požadoval soudní cestou od Škody.
Joj, to kdyby šlo... ale vraťme se na zem, tedy do Česka, tady nikdo za nic nemůže a nikdo za nic (ani za jím spáchanou Škodu) nemůže, a oni to samozřejmě mysleli s náma daňovejma poplatníkama nejlíp... :(
zajimavy je, ze to najednou nejde :(( ale pri nakupu treba vojenske techniky apod. To bez vyberovek jde...ne ze bych se chtel CD zastavat,ale po dlouhe dobe chteli udelat neco rozumnyho a skodovka s prispenim statu jim to zhati :(( at rychle zalozi nejakou dcerinou spolecnost, ta at koupi lokomotivy od Siemensu a pak at CD vyhlasi vyberovku s podminkama ze lokomotivy musi jezdit minimalne 230 km/h, termin dodani musi byt do mesice a lokomotivy jiz musi byt vyrobeny...a skodovka se muze jit klouzat... Dalsi vec co bych okamzite udelal je, ze bych zrusil smlouvy se skodovkou za jiz nedodane lokomotivy a snad i vagony,ktere skodovka mela dodat jiz pred 2 roky
byly samozrejme mysleny vlaky tzn. Vagony od Siemense...tak me to po ranu rozcililo...