- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kolosální úspěch
Jižní Čechy budou mít cca 30 km dálnice
Při tom v jakém terénu - v naprosté rovině. Když člověk vidí ty dálnice v Rakousku a v Itálii třeba, pak se musí ptát, čím to, že tam postaví dálnice v Alpách a tady to nedokážem ani na rovině. Za 10 let s Rakouskem?? To bych chtěl při tomhle tempu vidět
Pobavila me veta ze cela dalnice az na hranice s rakusakem nebude pravdepodobne do roku 202. Ja bych myslel ze relanejsi datum je bud nikdy a nebo tak 2050. Vzdyt tam nemaji ani nejake zakladni zamereni, vlastne se nepocita jeste ani s planovanim, navic nejsou a dlouho nebudou penize.
Stacilo by aby na celem zbytku byli alespon takove ty stridaci pruhy (chvili 2 pruhy na jedne strane a po nejakym tom kilometru se to prohodi na druhou stranu, to by slo celkem snadno udelat po cele trase.
Místním se zlepší ovzdší a zkrachuje 80% obchodů v obci. Holt pokrok je pokrok
budese mi stýskat po té staré cestě do třeboně na prázdniny
Původní termín byl 04/2011, ten byl posléze posunut na 09/2012 a nyní to ti "molodci" úderničtí možná stihnou do 06/2013, ale jenom když budou plnit plán na 150 procent a obětují se pro naše blaho . Tomu říkám výkon hodný obdivu ! Stachanovci by bledli závistí.
No to mate pravdu. A jeste to muzenakonec tak dopadnout ze pozadaji o zvednuti rozpoctu, protoze se projevi neocekavane problemy (jako treba to ze jim po te dalnici budou jezdit auta a tak jim ji budou nicit), a nebo se ozve mistni natlakova skupina a kvuli hluku tam nainstaluji padesatku jako je to na nekolika mistech v Praze.
Ale doufejme ze to co nejdrive predaji alespon do predcasneho provozu.
Řešení? Nákladní doprava patří na železnici! A Kraj, města i obce
musí co nejvíce podporovat a hýčkat všechny, kteří jezdí právě vlaky, linkovými autobusy
a MHD. Čím méně aut bude v Jižních Čechách, tím lépe :o)
Vážený pane, sice souhlasím s Vámi, že nákladní, a to zejména tranzitní doprava patří na železnici, na druhou stranu si uvědomte, že železniční síť v ČR je snad ještě v horším stavu, než ta silniční.Co se mne týče, já jsem pro rozvoj VŠECH druhů dopravy, ovšem NE za státní peníze.Že to lze a že to šlo i v naší poměrně dávné minulosti, zjistíte po vyhledání hesla "Kaiser Franz Josef Bahn".
Ano, Jižní Čechy budou konečně lépe přístupné pro
motoristy. Řidiči budou do Veselí nad Lužnicí cestovat rychleji a pohodlněji.
Zároveň nám ale investoři nenávratně zničili desítky kilometrů nejkrásnější
jihočeské krajiny (podívejte se například na doprovodnou fotografii).
Nejmalebnější kout republiky hyzdí široká betonová jizva a do Jižních Čech bude
moci jezdit více aut. Je tohle skutečně nejlepší zpráva roku? Česká krajina dostává jednu facku za druhou: pokrývá ji stále hustější síť silnic, developeři zastavují stále nové plochy kolem měst a vesnic a… novináři jim paradoxně tleskají.
Mohu se zeptat v čem bydlíte? Pokud to není chyše nebo někde v jeskyni tak vaše stavba taky hyzdí krajinu... uvedomte si že pokrok proste nezastavite a ta dálnice je tam vážně potřeba....
Koho D3 zajímá? Vždyť po ní nikdo nejezdí. Všichni to valí na Strážný a do Budějovic přes R4 to samé platí o Dolním Dvořišti.
No, jestli to náhodou není kvůli těm kolonám v Plané... Momentálně jedete víc km po komunikaci dálničního typu, když jedete po I/20 a R4, než když jedete po I/3, D3 a D1. Až se dostaví ta rozestavěná D3 kolem táborské aglomerace, bude D3 celkem 41 Km + kus po D1 přidá další km po dálnici a začne se asi zase jezdit po D3 a I/3.
Rozhodně nejlepší zpráva tohoto roku co jsem četl.