Diskuze

Obliba cateringu ve vlacích roste. Cestující mají nejraději svíčkovou

Celková obliba cateringu na kolejích roste. Cestující si ve vlaku nejraději dávají svíčkovou. Ve spojích Českých drah zkonzumují řádově desítky tisíc porcí ročně. Do vagonu se pokrm dostává již hotový a dusíkem šokově zchlazený, a to z pražské centrály. Personál ho následně musí „regenerovat“, většinou tedy ohřát, dovařit a následně servírovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jedl jsem v JLV na cestě z Budapešti do Prahy, říjen 2016. Usedl jsem ke stolu v jídelním voze když jsme opustili Nové Zámky a objednal tu svíčkovou a okurkovy salát. Docela jsem si pochutnal, jídlo bylo mnohem lepší než jsem očekával.

Potíž byla v tom, ze když jsem chtěl zaplatit kartou protože jsem se nechtěl vydávat z Eur nebo korun, musel jsem počkat v JLV až do Bratislavy. Jejich elektronicky platební systém totiž nefungoval když byl vlak v pohybu. !!!!!!!!’

0 0
možnosti

Při platbě kartou je zpravidla třeba připojení k internetu (ted kromě platby přes imprinter, což je poněkud zastaralé, nebo naopak bezkontaktní platbou, což je na rok 2016 zase příliš moderní).

A signál podél železničních tratí, někde na Slovensku, není nejlepší, navíc v kombinaci s pokovenými skly vozů a kdovíjakou kvalitou antény v tom mobilním kartovém terminálu.

Tj. určitě se nečekalo, až bude vlak stát, ale až bude vlak v místě, kde je silný mobilní signál, což by bratislavské hlavní nádraží mělo být.

3 0
možnosti

A19l33a98n 58Ř36e97p37k22a

1. 3. 2019 13:17

A Jančura své jídelní vozy odstavil, možná že už je i prodal ;-D

0 0
možnosti
Foto

K čemu by mu také byly, když vám jídlo donesou až na vaše místo. Proč bych měl chodit do nějakého jiného vozu a doufat, že mi mezitím někdo nerozkrade všechny věci...?

0 4
možnosti

To proto, že svíčková je nejlepší. A ceny jsou taky dobré.

5 0
možnosti

Pokud je vyloženě hlad, tak potom ano. Jinak bych tam asi nejedl. Ledaže by tam měli kuchyni a kuchaře.

0 10
možnosti

Mnoho českých restaurací vaří daleko hůř, jídlo v jidelňaku není zas až tak hrozné.

12 0
možnosti

Chtějí zvyšovat komfort a přitom zvoraji totálně reko bistro vozů....

7 0
možnosti

Já zase kvituju možnost dát si ve vlaku točené pivo.R^

2 0
možnosti

Dulezitejsi je, ze se tam da koupit pivo, pripadne sekt ;-)

2 0
možnosti

A teď otázka za 100 bodů: Platí poskytovatel cateringu Českým drahám za možnost prodávat své zboží ve vlacích (jako např. nájemce restaurace hradí vlastníkovi prostor) a NEBO platí České dráhy poskytovateli cateringu za to, že nabízí služby ve vlacích a zpříjemňuje cestujícím cestu (tj. vlastně tunelování státních peněz)? ;-)

1 10
možnosti

JLV platí za pronájem jídelního vozu

4 0
možnosti
Foto

Ceny pokrmů byly dříve mnohem vyšší. Když jsme rok zpátky jeli Budapešť-Brno, tak jsem byl překvapen, že ceny jsou podobné jako v restauraci a pochutnal jsem si ;)

16 0
možnosti

Ono hodne zalezi na tom, kdo dodava jidelni vuz. Pokud Cesi, je cena dobra, pokud Madari, je cena vetsinou dvojnasobna

4 0
možnosti
Foto

I70v43a18n 82M21a62r66e12k

28. 2. 2019 21:19

Zvláštní, spíš, když jsme se třeba do Prahy táhli dvojnásobně delší dobu, stačil nám na cestu na nástupišti ve stánku koupený párek s chlebem na tácku, a limosáček či pivo v kelímku. . . . Inu pokrok nezastavíš. 8-o R^R^R^

3 3
možnosti

Limosáček? Za 80 haléřů. To je tak rok 1965. O deset let později pak pamatuji místenku za 4 Kčs, a lehátkový lístek za 20 Kčs. Ty se prodávaly pouze v Čedoku.

2 0
možnosti