- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
google translate se siri redakci idnes jako mor...jedna se o knife-edge seal. jednalo se zrejme o nepresnost vyroby nebo materialovou nestalost vyrobeneho tesneni. v praxi se to vyrabi s presnosti na tisiciny milimetru a hazivosti limitne blizke nule na prumeru 1m+ na linku nize je patent kde je cela funkce tothoto tesneni krasne a zrozumitelne popsana. obrazek 3 je samotny kompresor. cisla 50 a 52 jsou ony ostri tesneni. detail v rezu obr. 2, detail 40 ostri s usazenym komresorem. v teto hre s fyzikou jde o dosazeni co nejlepsiho utesneni dvou prostoru pri dosazeni nuloveho treni. v tomto pripade se jedna o statickou a rotacni plochu ktera rotuje v radech desitek tisic otacek za minutu. jakykoliv kontakt mezi tesnenim a protistranou vede k okamzite destrukci nebo minimalne k poskozeni pri kterem ztraci tesneni tesnici schopnost. rovnez mohlo dojit pri vyrobe k prilisne vuli mezi tesnenymi plochami a pak doslo k pruniku mezi tesnenim a tim k zhorsene funcki motoru. v tomto pripade typicky nizsi ucinost a vetsi spotreba. kazdopadne vyroba je extreme narocna a draha.
Napada me něco o perlách a svinich.. Jinak samozrejme diky za odkaz a vysvetleni.. ale to je, jak rikam, uz na slecnu autorku cu fil..
Typu motoru? Možná. Typu letadla? Ne.
Clanek o A320. Fotky A380
Tomu se rika multiclanek. ;-)
Dve mouchy jednou ranou.
Slecno Terezo, priste by to chtelo lepsi pripravu.. jesteze tam v tom clanku není nejaky humor
..."Tereza Tancerová. Spojka mezi světem teenagerů a bandou staříků nad třicet. Vyžívá se v sarkasmu. Její humor není pro každého. Občas ho nechápe ani ona sama..."
To je taky fakt - galerie, kde je 13 fotek zcela mimo téma (nechapu, proc tam jsou propagacni fotky Emirates, nebo xichty pilotu), to je opravdu dilo rikajici si minimalne o zruseni premii, pripadne snizeni platu. To je prisernost. Zlatej Manert.
Napsat devětkrát název firmy a z toho osmkrát špatně, to se povede málokdy
Myslím, že jednou dobře bylo už po opravě, na začátku to myslím bylo 9x špatně.
Když píši článek o A320neo dal bych tam fotky zmíněného airbusu a třeba i motory,detaily aj. A ne nacpat galerii 380.Video nic moc,dalo by se určitě najít lepší.
Co takhle si nejdriv trochu zjistit fakta, pisalku ?
Firma, která radu let vyrabi letecke motory, se urcite nejmenuje Pratt+White..
Achjo, to je zase uroven..
a především druhá polovina článku je stylistikou podobná produktu google translate. Zaujalo i užívání jen "Pratt", místo celého jména firmy. Asi slečna autorka nakupuje u Markse a vlasy si myje šamponem Head od firmy Procter.