Diskuze

Airbus zastavuje dodávku letadel typu A320neo. Kvůli závadě na motorech

Třicet procent letadel typu A320neo létá s alespoň jedním závadným motorem. Společnost Airbus, která letouny vyrábí, proto ruší dodávky a soustředí se na výměnu vadných kusů. Nejnovější chyba na motorech zhotovených firmou Pratt & Whitney není přitom první, které se společnost dopustila. Problémy s trvanlivostí motorů řešila už v roce 2016.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J59a86n 31K65r65p42e58c

13. 2. 2018 12:46

google translate se siri redakci idnes jako mor...jedna se o knife-edge seal. jednalo se zrejme o nepresnost vyroby nebo materialovou nestalost vyrobeneho tesneni. v praxi se to vyrabi s presnosti na tisiciny milimetru a hazivosti limitne blizke nule na prumeru 1m+ na linku nize je patent kde je cela funkce tothoto tesneni krasne a zrozumitelne popsana. obrazek 3 je samotny kompresor. cisla 50 a 52 jsou ony ostri tesneni. detail v rezu obr. 2, detail 40 ostri s usazenym komresorem. v teto hre s fyzikou jde o dosazeni co nejlepsiho utesneni dvou prostoru pri dosazeni nuloveho treni. v tomto pripade se jedna o statickou a rotacni plochu ktera rotuje v radech desitek tisic otacek za minutu. jakykoliv kontakt mezi tesnenim a protistranou vede k okamzite destrukci nebo minimalne k poskozeni pri kterem ztraci tesneni tesnici schopnost. rovnez mohlo dojit pri vyrobe k prilisne vuli mezi tesnenymi plochami a pak doslo k pruniku mezi tesnenim a tim k zhorsene funcki motoru. v tomto pripade typicky nizsi ucinost a vetsi spotreba. kazdopadne vyroba je extreme narocna a draha.

https://www.google.com/patents/US20130259659

5 0
možnosti
Foto

Napada me něco o perlách a svinich.. Jinak samozrejme diky za odkaz a vysvetleni.. ale to je, jak rikam, uz na slecnu autorku cu fil..

1 0
možnosti

K53a46r72e63l 48L81a41n15g33r

13. 2. 2018 12:35

Tohle je na uzemneni typu do napravy.

0 0
možnosti

Typu motoru? Možná. Typu letadla? Ne.

0 0
možnosti

J91a93n 42M35a39t15ě18j30k87a

13. 2. 2018 11:58

A nešlo by jen přehrát software??? ;-D

0 0
možnosti

Clanek o A320. Fotky A380

Tomu se rika multiclanek. ;-)

Dve mouchy jednou ranou.

4 0
možnosti

Autor článku: Google Translate Rv

4 0
možnosti
Foto

Slecno Terezo, priste by to chtelo lepsi pripravu.. jesteze tam v tom clanku není nejaky humor

..."Tereza Tancerová. Spojka mezi světem teenagerů a bandou staříků nad třicet. Vyžívá se v sarkasmu. Její humor není pro každého. Občas ho nechápe ani ona sama..."

4 0
možnosti
Foto

To je taky fakt - galerie, kde je 13 fotek zcela mimo téma (nechapu, proc tam jsou propagacni fotky Emirates, nebo xichty pilotu), to je opravdu dilo rikajici si minimalne o zruseni premii, pripadne snizeni platu. To je prisernost. Zlatej Manert.

7 1
možnosti

Napsat devětkrát název firmy a z toho osmkrát špatně, to se povede málokdy

12 0
možnosti

Myslím, že jednou dobře bylo už po opravě, na začátku to myslím bylo 9x špatně.

0 0
možnosti

Když píši článek o A320neo dal bych tam fotky zmíněného airbusu a třeba i motory,detaily aj. A ne nacpat galerii 380.Video nic moc,dalo by se určitě najít lepší.

5 0
možnosti
Foto

Co takhle si nejdriv trochu zjistit fakta, pisalku ?

Firma, která radu let vyrabi letecke motory, se urcite nejmenuje Pratt+White..

Achjo, to je zase uroven..

https://en.wikipedia.org/wiki/Pratt_%26_Whitney

13 0
možnosti

a především druhá polovina článku je stylistikou podobná produktu google translate. Zaujalo i užívání jen "Pratt", místo celého jména firmy. Asi slečna autorka nakupuje u Markse a vlasy si myje šamponem Head od firmy Procter.

12 0
možnosti