Mafra zaujímá na reklamním trhu periodik téměř pětinový podíl (17,74 procenta). V těsném závěsu se podle Unie vydavatelů denního tisku drží vydavatel deníků Bohemia, společnost Vltava-Labe-Press.
Příjmy tohoto vydavatelského domu dosáhly 1,06 miliardy korun a z celkového koláče si ukrojil sedmnáctiprocentní díl.
Už s výrazným odstupem se na třetím místě se umístila společnost Ringier ČR s tržbami 449 milionů korun, které získala především za reklamu v deníku Blesk, Týdeníku Televize a Reflex.
Čtvrté vydavatelství Economia inkasovalo od inzerentů 405 milionů korun za reklamu umístěnou v Hospodářských novinách a řadě odborných periodik, například týdeníku Ekonom.
Na pátém místě skončila společnost Borgis s příjmy 304 milionů korun za inzerci v deníku Právo.
Padesátimilionovou hranici tržeb překročilo 18 vydavatelé ze 126, které UVDT registruje.