- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ted sem zvedavy jestli ma magistrat jeste stale zajem o naprosto nesmyslne prodlouzeni trati Dejvicka - Motol?????- Letiste...ze bysme se za par let svezli z letiste metrem i vlakem?tomu se rika koncepcnost dopravni politiky
Nesmyslné vůbec není! Praha 6 je největší městskou částí, na jejím katastru jsou jen dvě zastávky metra. Dejvická je nejzatíženější nepřestupní stanice. V obytných oblastech, kterými má nové metro vést, žijí desítky tisíc lidí, kteří se dnes do centra dopravují tak, že jedou busem, což je na Evropské a Patočkově dnes už nejen ve špičce sebevražda. Navíc na Dlouhé Míli bude P+R, busový a vlakový terminál, který výrazně sníží počet aut jedoucích do centra. Doprava z letiště, které ročně odbaví 12 mil cestujících, je nabíledni.
Doufám že už lidi z Ministerstva dopravy, z Ministerstva pro místní rozvoj, z Úřadu vlády a z magistrátu přesně vědí, kudy to povede, aby včas stihli skoupit pozemky!! Do té doby se nemůže začít s výkupem pozemků a může to zdržet celou stavbu!!!
Já nechci být rýpavý, ale kudy je snad celkem jasné = po současné trati 120, minimálně tedy na území Prahy. Spíš bych řekl, že za "kudy" se skrývá to, zda trať částečně nezahrabat do tunelu, popř. kde.
Tak když těch 20 mliard se pak třeba zvýší na 76 milaird, tak i to kluci bude fajn. A bude fajn, že tam bude i metro i vlak. Oboje tak za 124 miliard korun a budeme mit možnost si vybrat jestli vlakem nebo metrem. To bude parada.