ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Začátek roku je pro supermarkety krizový. Bojují akcemi na základní potraviny

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Tržby za potraviny jsou na začátku roku pravidelně nízké. Aby si jednotlivé řetězce udržely své postavení na trhu, vyrážejí do boje se slevovými akcemi na základní potraviny. V čele stojí Lidl a Kaufland, ostatní společnosti tím dostávají do svízelné situace.

Pro obchodníky jsou první dva měsíce roku těmi nejtěžšími. Zákazníci mají po Vánocích vyprázdněné peněženky, v horším případě splácejí dluhy za Ježíška a prodejci přemýšlejí, jak je přilákat do obchodů. Lidl, nejdravější řetězec na českém trhu, hned začátkem roku vyhlásil cenovou válku v základních potravinách následován Kauflandem ze stejné německé mateřské skupiny Schwarz.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se