- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Víte kulový, zavedly se ekopoplatky, nevyplatí se auto rozebírat na díly, nevyplatí se kupovat levná ojetina pro spodinu, kterých je tady tak 70% potencionálních kupců což je prostě moře. Si asi myslíte, že všichni kupují nové auta? Jedna výplata obyčejného dělníka by šla do ekopoplatku,přepisu,povinného ručení atd. takže na co by něco kupoval. Teď si majitel udrží auto klidně i 10let a pečuje o něj.
Když ale majitelé střídali auta, nestarali se o ně a nakonec ho koupil člověk co jej rozebral a takové auto vydrželo méně než polovinu životnosti a rozprodal se na díly, ale co poplatek o likvidaci. Smůla. Takže tady to máte, všechno se zastavilo a BUDE HŮŘ protože se očekávají ceny za benzín převyšující 40kč a bude se méně jezdit, auto vydrží né 10let, ale i 25 let.
Pokud se v Evropě propadá poptávka po autech, není divu, že se v jejich montovně produkce omezuje. Za toto tato vláda opravdu nemůže.
a nejenom v montovne, ale ve vsech podnicich v oboru
Orientace české ekonomiky na automobilový průmysl se ukazuje jako značně riziková. Poptávka po automobilech slábne jak v České republice, tak všech evropských zemích. A bude to ještě horší.
Vezměte to trochu optimisticky, furt se zatím ještě máme kam propadat...
Vládo si borec...díky, tvůj bývalý volič....
A bude hůř.
Bude tedy skutečný deficit veřejných financí za rok 2012 až 6% z HDP? Tedy 6% z 3 843 mld.Kč = 230,58 mld.Kč?
Hrozivé číslo oproti demagogicky uváděnému deficitu státního rozpočtu 101 mld.Kč za rok 2012 ze strany ministra financí Miroslava Kalouska. To by byl totiž historicky nejhorší skutečný deficit veřejných financí 231 mld.Kč od roku 1993. Podstatnou část našeho veřejného dluhu činí a budou činit půjčky, dluhopisy a jejich splacení včetně úroků, které provedl právě ministr financí M. Kalousek. Jenom v roce 2012 musel stát uhradit 57 mld.Kč na úrocích z půjček,dluhopisů apod..
Pro pořádek, komunisté tu již více jak 23 let nevládnou.
Zdá se, že bude potřeba zase začít škrtat - to by bylo, abychom se neproškrtali k růstu.