- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrovna dnes jsem o designu Fabie uvažoval, když jsem jednu míjel na dálnici. Dle mého názoru je neskutečně příšerný. Naprosto nechápu, jak si někdo něco takového může pořídit a ještě za to zaplatit. 22 let jsem jezdil jako patriot pouze ve Škodě, ale až po přechodu ke konkurenci jsem se zděsil. Sice mám auto jen z důvodu přesunu z bodu A do bodu B, ale přesto by auto mělo alespoň držet trend. A to se vůbec raději nabudu vyjadřovat o Roomsteru. Oktávka je sice povedená, ale v Česku neskutečně okoukaná. Poměr cena a výkon není rovněž u Škody výhodný. Tahle německá firma na české zákazníky zkrátka nemyslí.
A díky tomu všemu co jste napsal je Škoda v ČR nejrpodávanější...myslel jsem že píšete o Ladě. Tam by t osedělo víc.
Všiml jsem si že hodně majitelů Renaultu nebo jiného lowendu ( např. peugeot, dacia ) jsou většinou poměrně fanaticky zaměření na nekritický obdiv svého auta. Čím to může být?
My máme sice VW Touran, koupené kdysi 3,5 staré, ale nikdy by mě nenapadlo kohokoliv hodnotit, jaké si koupil auto. Když je Renault v cenách, v jakých je, pak si myslím, že lepší nové než 5 let staré třeba i kvalitnější s tím, že nevím, kdy se něco po..... Těm lidem to nové udělá službu a třeba 5 let nemusí nic investovat na rozdíl od ojetiny, u které neznají původ.
Asi nebude. Saab v současné době nevyrábí. Kvůli dluhům mu přestali dodávat dodavatelé.
Kdo ty Renaulty vůbec kupuje a proč ? Ty lidi nemaj rozum
Já už druhýho po sobě.
Co mě doporučíte abych dostal rozum?
Plně podepisuji názor, že Škoda (jako teoreticky domácí značka) je na našem trhu velmi předražená. Kupoval jsem nové auto v únoru a zajímal jsem se též o Škodu. Za vozidlo jsem byl ochotný ( a schopný) utratit tak 250-300 tis a chtěl jsem nové-žádné ojeté. Aby se do něj vešla rodina, musel bych u Škody zvolit Octavii Tour (to je ten výběhový model), kde v nějaké základní výbavě s motorem 1,4 (benzín) bych platil nějakých 290 000, pokud bych tam měl rádio (což ve škodě považují zřejmě za luxus). Když jsem porovnal nabídku francouzské a korejské konkurence, je Škoda naprosto nekonkurenceschopná. Nakonec jsem skončil u jednoho francouze (nebudu provokovat reklamou), který má za 295 000 snad vše, včetně klimatizace, ABS. ESP, el.oken atd. atd. a je to stejně velké auto jako octavie. Navíc má motor 1,6. Za svůj život jsem si kupoval již 6 té nové auto, 4 z nich byly Škodovky, ale to bylo dříve. Dnes to vidím jako ekonomicky hloupé rozhodnutí. Nevím-říkám jen svůj názor. Třeba se pletu.
No to se teda pletete. Já uvažoval podobně a před pár lety si takto "výhodně" taky pořídil francouze. A dnes proklínám své rozhodnutí, protože po 5-ti letech užívání se na něm už kazí snad úplně všechno. Už nikdy více Renault-a, koupím raději VW, škodu, Forda nebo Hyundaie.
Škodovka si za to může sama (alespoň u mě).
Fabia - prakticky nejšerednější auto na trhu (i některé Dacie jsou hezčí), Octavia - nový FL z ní udělal hybrid, kde se snažili udělat něco s 10 let starým konceptem karoserie a akorát to zpackali, Yeti - takový veselý klaun silnic, jehož opodstatnění mě uniká, Superb - nejlepší Škodovka ale mám v něm pocit, že jsem obchodní cestující s teplou vodou, a dle mého názoru v něm jezdívají největší b..ci silnic, kteří si užívají svých 110 Kw a myslí si co to není za výkon a že ti co jedou jen mírně přes 90, že zdržují.
Každému se líbí něco jiného
Nová Octavia - nepochopil jsem dávám Ván za pravdu, ta stará se mi líbila v liftbacku v kombíku nic moc. Fabia se mi líbí, v kombíku už trochu méně, Yeti taky dobrý, ale zapoměl jste na MONSTER, jak této krabici od bot s rypákem říkám. To auto musíte buď milovat nebo nenávidět. Jsou lidi, kteří jsou z něj na větvi a na svůj Roomster nedají dopustit. Protože je tak velká konkurence a nabídka, můžeme si vybrat.
Superb není autem pro mě. A chybu hledám skutečně mezi opěradlem sedadla a volantem než někde jinde. To už je příběh o něčem jiném.
když chtějí za výbavu v klasickém škodováckém standardu "veselá bída" totéž, co u zahraničních automobilek za auto v téměř plné výbavě. I ti francouzi a dacie je za chvíli doženou (doporučuji přečíst si srovnávací testy yeti vs duster).
Jediné co je ještě táhne, jsou ty firemní vozy, kde nabízí bezkonkurenčně nejlepší podmínky (alespoň zatím, protože jim začíná na paty šlapat Opel) a pak samozřejmě postupně se tenčící skupina srdcařů v soukromém sektoru.