Prodej aut přes internet v USA strmě roste

- Stále více Američanů používá k výběru automobilu internet. Vyplývá to ze studie J.D. Power and Associates. Čtyřicet procent zákazníků, kteří si nedávno koupili osobní nebo nákladní automobil, si při rozhodování jaký vůz nakoupit, pomohlo internetem. Průzkum dále ukázal, že počet nakupujících, kteří si automobil přímo přes internet objednali a zaplatili, se v prvním čtvrtletí tohoto roku zdvojnásobil z 12.500 vozů za měsíc na více než 25.000 vozů.

V loňském roce si při nákupu automobilu pomohlo informacemi z internetových stránek 25 procent lidí. Poměr zákazníků, kteří koupili nový vůz s použitím internetu se zvýšil na 2,6 procenta z předchozích 1,1 procenta, napsala agentura AP. To znamená přírustek o více než 136 procent.

Tato čísla dokládají, že celosvětová informační síť se může v nedaleké budoucnosti stát obrovským nákupním centrem, kde si zákazník v klidu domava či kanceláře vybere a zaplatí na základě obrovské nabídky takové zboží a služby, které nejlépe odpovídají jeho požadavkům.