- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
od příspěvků některých psychopatů, kteří by byli ochotni zrušit všechny železnice a zacpat existující silnice (například včera 31.10. navečer dálkový autobus dokáže na 15 km Chrudim-Pardubice chytit 15 minut sekeru) je jediným řešením zrušit pro alespoň některé IC a EC zastávku v Kolíně.
Rád bych podotkl, že když někdo dělá bordel ve vlaku jakémkoliv, vždycky tu máme průvodčího, který snad problémovou osobu může vykázat, nebo ne?
Už vidím, jak paní průvodčí 165 cm vykazuje opilého chasníka 190 cm a 120 kg rozkuráženého 10 velkými panáky. Zde pomůže jedině Policie ČR.
a trochu je nechat zdemolovat primitivy. ČD vědí, jak na to.
pokud české dráhy zruší příplatek tak s mezinárodními vlaky EC aIC ,tak tyto vlaky se mohou jmenovat jen rychlíky.
prodlouží se jízdní doba,protože bude nastupovat a vystupovat více cestujících.
Nechápu, jak někdo může napsat větu: "
Bazala už dříve anoncoval, že dráhy ...". To jako nemáme dost českých slov? Jestli pan redaktor nemá takovou slovní zásobu, aby si vzpomněl alespoň na jedno české slovo, které má stejný význam, tak ať nepíše do českých novin. Je to příšerné číst.
Když už jsou tu odborníci, chceme se jet před vánoci podívat do říše, jízdenku Libnet+ mi prodá kterákoliv stanice kde je Unipok (na netu si ji tam naklikám) nebo musím do velké stanice? Díky
kdo nechce cestovat s lůzou jak čtu v jednom příspěvku, tak si může objednat první třídu, kde si užije svého luxusu a pocitu lepší společenské smetánky... Bylo trapné, že příplatek 60 Kč byl stejně vysoký pro jednu stanici rychlíkovou, tak jako přes celou republiku. Zvláště v relaci na Ústí nad Labem z Prahy bylo cestování tímto vlakem velmi drahé a přitom ostatních rychlíků jezdilo velmi málo. Takže nejen proto krok ČD vítám a věřím, že celkově bude vlakovou dopravu využívat více cestujících. U zastávkových vlaků v příměstské dopravě již je často tak narváno, že pokud někteří cestující přejdou do rychlíků (EC, IC..., tak jedině dobře), km jízdenka totiž sice umožňuje jet vlakem i nyní bez příplatku, ale minimální odpočet je 100 km, takže jet vlakem z Prahy do Kolína EC či IC se skutečně nevyplatilo...
"takže jet vlakem z Prahy do Kolína EC či IC se skutečně nevyplatilo..."
No a to byl jeden z hlavních důvodů, proč v těchto vlacích našli místo k sezení lidé, kteří jeli do Olomouce, Ostravy či Bratislavy.
...čeho tím chtějí dráhy dosáhnout, ale vím, že se tímto krokem do vlaků nahrnou i ty sociální případy, kteří mají ve zvyku čmárat po sedačkách. Pro dojíždějící do práce na kratší vzdálenost je to výhodné, pro dlouhou cestu je to nežádoucí. Tak nevim nevim, asi 50:50
Tím, že jim úhradu za tyto vlaky zaplatí kraje v rámci dopravní obslužnosti, nebudou dráhy na tyto spoje doplácet. O tom to je. Zisky z nákladní dopravy jím zůstanou v kapse. To je celé.