- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V případě autobusové dopravy jde celou dobu o diletanství vedení kraje. Pokud chci někomu neplatit (což je zarážející pokud jsem si nechal služby provádět a tím více u státní instituce, která by měla v tomto směru být příkladem) nebo vypovědět služby musím mít zajištěnu náhradu!! Kdyby se kraj a p.Šulc zamyslel a chtěl opravdu ušetřit, dávno by dotované spoje nějakým rozumným způsobem rozdělil řekněme třeba po bývalých okresech a udělal na jednotlivé oblasti výběrové řízení. Toto je šaškárna! Uvědomme si kdo asi může v plné šíři zajistit všechny spoje. Nikdy to nebudou soukromí malí dopravci což je jasné i z toho, že od září bude vše zajišťovat v podstatě stejný podnik (alespoň dle majitele) a je jen otázkou času kdy bude kraj řešit podobnou situaci jakou řeší nyní...
které jsem ušetřil díky razantnímu poklesu cen benzínu se dnes půjdu vylejt do hospody. To bude velká opice.
chovali se snad autobusáci dobře? Nejezdili jste z a do Varnsdorfu jako namačkaná prasata v pátek ap.?Proč myslíš,že to v jiných krajích jde-mají více dopravců a stačí jim polovina dotací než dává ústecký kraj?
Jel jsi někdy v pondělí ráno??
Máš recht. Kvalit autobusů stala také za H. Je, ale fakt ,že hejtman Šulc situaci dosti podcenil
a už mě to s těmi autobusy začíná pěkně štvát. Ať jde celý ODS HEJTMAN DO