- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Číně dřív bylo vidět plno západních značek aut, ale dnes krom některých hodně luxusních, tam už skoro nejsou vidět. Zcela převládly čínské elektromobily. Západní značky v Číně nebudou hrát velkou roli. Ani termín dokdy se v Evropě budou vyrábět nová auta se spalovacími motory na tom vůbec nic nezmění.
Němci se nikdy nepoučí. Budou se divit, až jim čína všechno ukradne.
A přesto je VW pořád hodně pozadu oproti Číně i oproti Tesle.
pokud ten rozvoj v Cine nebudou sponzorovat zakaznici z EU, je to fuk
Kanada přislíbila společnosti Volkswagen dotace ve výši 13 miliard dolarů na zajištění první továrny na výrobu baterií mimo Evropu. "Ne nadarmo se tomu říká gigafactory," řekl Trudeau při pátečním oznámení, které se konalo v železničním muzeu Elgin County v St.
https://globalnews.ca/news/9641259/volkswagen-ev-plant-canada-ontario/
Investovat miliardu eur do joint venture v cine vyzaduje nekolik veci.
1. mit milardu eur
2. mit moznost je nezodpovedne a bez ocekavani jakekoliv navratnosti vyhodit do kanalu
Za dva roky penize dojdou, vysledky budou nula a potichu se to rozpusti.
Winterkoma dieselgate stala pres 10 milionu euro jako nahrada skody za spatne rizeni firmy. Alespon nejaky maly trest.
Proč by VW podporoval vývoj a budoucnost doma v Německu. Je možné, že má takový zisk, že to radši pošle do Číny, než odvede doma. Vše na co Čínou majoritně vlastněná firma vymyslí, to také v Číně zůstane. USA v rámci sankcí zakazují působení některých odborníků z USA ve špičkových pozicích v Číně, Německo s tím problém nemá....
I to málo know how, co Čína třeba ještě nemá, jim přinese až pod nos... ale pak budou brečet, že čínská auta jim konkurují
Třeaba pak budou v Bolce vyrábět BYD...
Ať to hlavně neřikaj Pepkovi Vystrčovi a Pekarové s Adamovou...