- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobně módu SUV nechápu. Zvlášť, když s tím minimálně polovina lidí neumí jezdit a akorát zavazí. O tom, že na úzkých silnicích třetích tříd jezdí často protisměrem, protože neumí odhadnout šířku vlastního auta, ani nemluvě.
Pokud někdo neumí jezdit, tak zavazí s čímkoliv. A stejné je to u odhadu šířky auta, protože třeba Okta vs. Kodiaq nebo Focus vs. Kuga je rozdíl cca. 7cm přes zrcátka při dvoumetrové šířce...
"...Prozatím nejlevnější Karoq, který se dá objednat, stojí 529 900 korun, má pod kapotou litrový tříválec 1,0 TSi ..."
1,0 TSi? To si dělají kozy. Simply never.
Stejně výbavu active nikdo nekupuje tak proč výjimečně neříct pravdu že to auto začíná na 600k.
no ja nechápu, naco má tento vůz... jako to už si to kilo připlatím a koupím kodiaka...
Nekdo nepotrebuje vetsi auto a tech 100 da radsi do vybavy, na dovolenou atd. Nehlede na to ze Karoq mi prijde hezci
Pěkné, ale nic to neříká o ceně základního modelu.
Tady máte ten samý ceník v CZK:
http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/karoq-cenik.pdf