- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
celkem nesmysl. Efekt by to mělo v případě, pokud se tři motoristé domluvili, že místo 3 aut pojedou jedním. Ale kolik takových případů reálně nastane? Reálně jen umožní používat tyto pruhy rodinám, což žádný efekt nepřináší.
Proč o tom píšete jako o "kontroverzním" opatření? Už dávno jsem v oblasti individuální dopravy neslyšel nic rozumnějšího! Naprosto souhlasím - přednost pro více lidí ve vozidle.
Super. V Americe uz to funguje desitky let.
Proc ne ale stejne bych jezdil sam.
V Praze stoji v kolonach jem ti, co je neumi objet.
Ti Němci jsou čím dál tím větší mimoni
Naopak, velmi rozumná úprava. I v Praze máme nemálo BUS pruhů, kde projede jednou za 10 minut poloprázdný autobus, ale v dalších pruzích čekají ve frontách desítky až stovky lidí.
Své si zažily před pár lety i Pardubice, kde tamní mimoni konšelé prosadili vyhražené BUS pruhy v centru a výsledkem bylo, že se totálně zabetonovala individuální i hromadná doprava. Od okamžiku, kdy ten nesmysl zrušili, je to zase v pohodě.
Z Německa leze v poslední době jedna lepší věc než druhá. Toto opatření už zaváděli v Itálii v 70.letech. Počet aut se nesnížil. Jen se objevili mladiství a nezaměstnaní, kteří si "spolujízdou" přivydělávali a umožňovali tak jednotlivým řidičům užívat tyto pruhy. Stejně tak tomu bude v Německu.
Ja bych v tom problem uplne nevidela... :)
Z takového opatření by mohl být dobrý kšeft pro výrobce nafukovacích "spolucestujících"!
No, jak znám Čechy, tak by si nakoupili dva nafukovací spolujezdce
Tak to dělali i Rakušané, když tam byl schválen podobný hovězí zákon.
To je skoro jak z prvního dílu Kulhánkovy Cesty krve - tam také, než přijeli mimozemšťany a ze všech udělali mrtváky, operovali na ulicích ekoteroristi a stříleli do spalovacích aut, ve kterých sedělo málo lidí.