Diskuze

Nejambicióznější čínská automobilka zakládá novou značku elektromobilů

Čínská automobilka Geely, majitel švédské Volvo Car a největší akcionář německého Daimleru, představila značku prémiových osobních elektromobilů Geometry. Novinkou cílí především na domácí trh, kde chce do roku 2025 představit více než desítku vozů výhradně na elektrický pohon v několika tržních segmentech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

K elektromobilom neexistuje žiadna rozumná alternatíva. Najneskôr o päť rokov sa budú predávať za cenu spaľovákov a tie už bude potom chcieť len menšina. Elektromobily už to svojej podstaty sú konštrukčne jednoduchšie, a tým aj spoľahlivejšie. Netreba meniť olej, sviečky, filtre a ďalšie prkotiny. Dámy ocenia jednoduchosť ovládania, tichú jazdu a veľkorysý priestor. Bonusom budú 2x či 3x nižšie náklady na "palivo".

A o cene pri opätovnom predaji škoda hovoriť...

Infraštruktúra sa buduje, dojazd sa predlžuje a nabíjanie naopak skracuje. Stačí sa pozrieť 5 či 10 rokov späť.

Tak prečo stále ďalší a ďalší "experti" v diskusiách kvákaju o nezmyselnosti elektroáut?

4 5
možnosti
JS

Kde všichni zastánci servisovali svá auta na spalovací motor, že pořád argumentují servisem, jako by je stál nějaké astronomické částky... A ano, kromě oleje 1x za 2 roky, jednoho filtru a pár drobností vyjde servis Ev vozu stejně...

1 3
možnosti
PO

P72a28v84e73l 48O17t65i78s58k

12. 4. 2019 14:10

Já čtu téměř obden jak vzniká nějaká automobilka na EV, k tomu čtu jak stávající automobilky začnou chrlit miliony EV pozor v EU je musí začít chrlit od r.2021 jinak nesplní flotilové emise a za dalších pár let bude ještě hůř , podle toho jaké jsou schváleny emise na další roky a tohle není nějaká vzdálená budoucnost , to je realita velmi blízká. Jenže tady narážíme na takový problém, o kterém se vlastně ani nemluví. Jedna věc je ty auta vyrobit, to asi zas takový problém není, ale druhá věc je tyhle e-auta prodat, přičemž zatím se prodávají e-auta jen tam kde je to podporováno finančně a to dotacemi a úlevami na daních, nebo finančním znevýhodněním či omezením a zákazy provozu spalovacích aut, nebo kombinací všeho dohromady. K tomu cca 60 procent obyvatel EU,tedy potencionálních zákazníků bydlí v bytech a nemaji tudíž možnost využít tu jednu z mála velkých výhod EV tedy nabíjení doma . A fakt argument že lidi s paneláku nemají na EV je úplně mimo, za prvé tahouny prodejů nových aut není ČR ale jiné státy tam ve městech ( a do města je EV nejlepší) fakt v bytech nebydlí jen socky. tak mě jen tak napadlo co se bude dít, když výrobci podle přání politiků nasekají miliony EV ale lidi je nebudou chtít, tedy aby jsme si rozumněli, samozřejmě nějaká poptavka bude a určitě se zvýší, ale co když bude prostě stále drtivá většina kupujících požadovat spalovací motor.

0 0
možnosti
VB

automobilky nasekají jen tolik EV kolik jich prodají, dělat jich víc by nemělo smysl a když bude drtivá většina lidí požadovat spalovací motor, tak si ho ta drtivá většina koupí, tak jako teď, nic se na tom nezmění, tohle jsou jen zbytečné starosti, dobře to dopadne, uvidíš, pořadníky na TDI a plné sklady EV jistě nebudou, taková představa je hloupá

3 0
možnosti
MP

elektromobily jsou kravina. Kdo sledoval úterní 90 ́ na téma paliva pro budoucnost,tak si udělal představu. Na elektromobily nebude ani infrastruktura a ani dost energie a pokud nebude energie,začne se pálit opět fosilní palivo ne třebas v EU,ale třebas v Rusku a jinde a budou nám dodávat eletriku. A to je pak postavené na hlavu. A nyní zjišťujou,že elektromobil nemá nulové emise ani náhodou. Jen to kouří jinde. A to co se bude dít s vysloužilýma bateriema se zatím moc neřeší,jelikož to budou tak obrovskéé náklady,že to nikdo platit nebude chtít. Něco jiného bude pohon vodíkem. Ale musí se nalézt zdroj pro masové použití. Bionafta 1 a nebo 2 kategorie řešením nejsou.Jen doplněk.

1 5
možnosti
MK

Ano vodik je neco jineho - tech zdroju pro nej potrebujete asi ctyrikrat tolik nez pro pohon elektrinou z baterek, a jako bonus pro nej potrebujete radove drazsi infrastrukturu.....

Neco jako "ne, postavit tam cyklostezku je prilis drahe a slozite, radeji tam postavme sestiproudou dalnici, to bude urcite jednodussi a levnejsi".....

2 0
možnosti