- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Více testů, delší čas = náklady. Kdo je zaplatí ? EU
Tzv. pseudokauza dieselgate ukázala jednou krásnou věc. A tou je pokrytectví EU. Dokud totiž laboratorní měření ukazovala nereálné spotřeby, tak bylo vše v pořádku, protože byli obelháváni lidé. Ale když najednou chytří v EU zjistili, že nereálná spotřeba se rovná nereálné emise (kdo by to taky čekal, že ), hned byl problém, protože nereálnost testů vůči skutečnosti dopadla na EU
Tak nova metodika se pripravovala asi 10 let, jediny vliv dieselgate by v tom, ze se zavedla asi o rok drive...
Nejvíce si stěžují VW a Škoda. Prý programátoři za tak kratkou dobu nejsou schopni naprogramovat nový software
Me by zajimalo kdy se zbavime tech starych Avii ktere vyprodukuji smradu za 50 novych aut. Na to nikdo nemysli...
na to myslí kvanta diskutérů, co tu razí teorii, že staré, sice smrdící, auto je ekologické, protože netřeba vyrábět nové co nesmrdí.....
Doufám, že se bude též týkat kamionů.Mohla by nám prořídnout doprava a zatížení ovzduší by bylo o mnoho menší.Nebo, že by tato loby byla nedotknutelná...?!
Predpokladam, ze pak budete prvni, kdo bude rvat, ze v regalech obchodu chybi zbozi
Na 1.5 l benziňák se čeká u Škody cca 10 měsíců....
Neměly by veškeré chiptuningy procházet stejnými testy? A pokud zvýší emise, tak být nelegální?
Pochopitelně, proto jsou homogované a nehomologovaně chipy.
Asi se budete divit, ale letecké motory patří k těm ekologičtějším. No a jiná alternativa i tak není.