Diskuze

Čínské trojské koně v Evropě se derou do popředí prodejních tabulek

Největší úspěch mají v Evropě momentálně auta čínské provenience, která se prosadila tak trochu inkognito a v jejichž příběhu mají „prsty“ i Evropané. Většinu jejich prodejů v Evropě tvoří „adoptovaná“ britská značka MG a „převlečená“ auta z Itálie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

A co s tím má Trojský kůň?

1 1
možnosti
MT

Ze by skryte "obsazovala" Evropu? Ktera uz skoro nic nevyrabi, krome debilniho "GreenDealu" a jinych debilnich "vymozenosti" ?? Ja uz asi 80% elektronickych (i neelektronickych) vyrobku objednavam z AliExpress, z pohodli meho domova. Tam se da koupit skoro vsechno. To bych se nalital kilometru sehnat to same v Brne. A to mam do Brna "jen" 60km a vezme mi to cely den..

1 0
možnosti
RH

Nejhorsi je, ze jsem v takovem aute sedel a fakt to neni spatné....

0 0
možnosti
MG

M17i48r79e74k 24G98a30j55e43r

20. 2. 2023 20:08

Ukazuje se, že ani vysmívání se čínské produkci na diskusích pod zdejšími články nezkryje holou pravdu o zaostávání většiny evropského automobilového průmyslu.

0 0
možnosti
RH

Neplačme. Sami jsem si to zavinili.

1 0
možnosti
PB

Všichni ti, kteří tohle kupují by se měli zamyslet nad tím, zda jejich práce není závislá na evropských automobilkách. ;-)

0 0
možnosti
MB

Tak klidne podporujte ty cinsky auta, ale pak se nedivte. Ze nemate vyplatu

1 5
možnosti
Foto

budu mít peníze furt, i kdybych podporoval indický auta, mně je jedno, odkud auto je, když dobře jezdí

0 0
možnosti
PH

Tak ten DR 4.0 bych v klidu bral a neměl s tím nejmenší problém, hezké auto.

Myslím že konec evropského autoprůmyslu je na dohled...

5 0
možnosti
Foto

brzy bude většina aut na našich silnicích z číny, já mám ajfoun 13 pro z číny a většina lidí taky a nemáme s tím problémy, ale lidi co mají málo peněz možná mít budou

0 0
možnosti
VK

Výhodou aut z Číny není ani tak nízká výrobní cena, ale řádově nižší náklady na marketing a podporu prodeje.

0 0
možnosti
MG

M76i24r35e40k 92G74a71j52e54r

20. 2. 2023 20:16

No já bych si myslel, že při té obrovské konkurenci v Číně to musí být naopak. Můžete své tvrzení nějak doložit nebo je to pouhá vaše domněnka?

0 0
možnosti
MK

Kdybych takové auto dostal darem, asi bych si ho nějakou dobu nechal. Když si však auto kupuji, vybírám z jiných značek.

3 0
možnosti
MV

Další díl tragické telenovely o Jevrosojuzu.

Poděkujme nikým nevoleným a neodvolatelným tvorum jako je Zimmermans nebo Urschula.

Ještě dnes celý svět nechápe jaké technické skvosty vznikly v Evropě v podobě spalovacích motorů od úsporných TDI, HDI až po 8, 10 či 12ti válce. Od New Yorku po Pekiing každy kdo má větší peníze tak si koupí evropské auto – s náležitou marží pro výrobce. Neomarxisty nenapadlo nic lepšího, než tuto bezkonkurenční pozici zlikvidovat nesmyslným socialistickým závazkem o povinných elektroautech. Nevdivil bych se kdyby vedle té řecké soudružky s kufry bankovek se provalilo masivní uplácení Zimmermansu a dalších zelených komunistů čínským politbyrem.

První pointa je, že s ekologii to nemá nic společného. Lži kolem CO2 jsou jasně vyvrácené. I kdyby nebyli, EU se podílí na glob. emisích z 8 %. Z těch 8 % na auta připadá 13 %. (Navíc výroba a likvidace baterii nebo dovoz aut z Číny ekologii pouze uškodí.)

Druhá pointa je, že poslušný evropský volič své vlastní likvidaci freneticky tleská a ještě se statečně bije za EU.

24 2
možnosti
JS

A proto Číňan prodá nejvíce v GB, která v tom tvým Jevrosojuzu není.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Pro Boha, co je to za debilní titulek tohoto článku? Ať si autor zjistí, co spojení trojský kůň znamená. To, že Čína převálcuje cenově evropské "nenažrané" automobilky je víc než jasné. Evropa pokud se týká výroby aut páchá sebevraždu v přímém přenosu.

30 2
možnosti
OV

Ano, sen kazdeho uspesneho cloveka je cinskej krap...

0 3
možnosti