- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co s tím má Trojský kůň?
Ze by skryte "obsazovala" Evropu? Ktera uz skoro nic nevyrabi, krome debilniho "GreenDealu" a jinych debilnich "vymozenosti" ?? Ja uz asi 80% elektronickych (i neelektronickych) vyrobku objednavam z AliExpress, z pohodli meho domova. Tam se da koupit skoro vsechno. To bych se nalital kilometru sehnat to same v Brne. A to mam do Brna "jen" 60km a vezme mi to cely den..
Nejhorsi je, ze jsem v takovem aute sedel a fakt to neni spatné....
Ukazuje se, že ani vysmívání se čínské produkci na diskusích pod zdejšími články nezkryje holou pravdu o zaostávání většiny evropského automobilového průmyslu.
Neplačme. Sami jsem si to zavinili.
Všichni ti, kteří tohle kupují by se měli zamyslet nad tím, zda jejich práce není závislá na evropských automobilkách.
Tak klidne podporujte ty cinsky auta, ale pak se nedivte. Ze nemate vyplatu
budu mít peníze furt, i kdybych podporoval indický auta, mně je jedno, odkud auto je, když dobře jezdí
Tak ten DR 4.0 bych v klidu bral a neměl s tím nejmenší problém, hezké auto.
Myslím že konec evropského autoprůmyslu je na dohled...
brzy bude většina aut na našich silnicích z číny, já mám ajfoun 13 pro z číny a většina lidí taky a nemáme s tím problémy, ale lidi co mají málo peněz možná mít budou
Výhodou aut z Číny není ani tak nízká výrobní cena, ale řádově nižší náklady na marketing a podporu prodeje.
No já bych si myslel, že při té obrovské konkurenci v Číně to musí být naopak. Můžete své tvrzení nějak doložit nebo je to pouhá vaše domněnka?
Kdybych takové auto dostal darem, asi bych si ho nějakou dobu nechal. Když si však auto kupuji, vybírám z jiných značek.
Další díl tragické telenovely o Jevrosojuzu.
Poděkujme nikým nevoleným a neodvolatelným tvorum jako je Zimmermans nebo Urschula.
Ještě dnes celý svět nechápe jaké technické skvosty vznikly v Evropě v podobě spalovacích motorů od úsporných TDI, HDI až po 8, 10 či 12ti válce. Od New Yorku po Pekiing každy kdo má větší peníze tak si koupí evropské auto – s náležitou marží pro výrobce. Neomarxisty nenapadlo nic lepšího, než tuto bezkonkurenční pozici zlikvidovat nesmyslným socialistickým závazkem o povinných elektroautech. Nevdivil bych se kdyby vedle té řecké soudružky s kufry bankovek se provalilo masivní uplácení Zimmermansu a dalších zelených komunistů čínským politbyrem.
První pointa je, že s ekologii to nemá nic společného. Lži kolem CO2 jsou jasně vyvrácené. I kdyby nebyli, EU se podílí na glob. emisích z 8 %. Z těch 8 % na auta připadá 13 %. (Navíc výroba a likvidace baterii nebo dovoz aut z Číny ekologii pouze uškodí.)
Druhá pointa je, že poslušný evropský volič své vlastní likvidaci freneticky tleská a ještě se statečně bije za EU.
A proto Číňan prodá nejvíce v GB, která v tom tvým Jevrosojuzu není.
Pro Boha, co je to za debilní titulek tohoto článku? Ať si autor zjistí, co spojení trojský kůň znamená. To, že Čína převálcuje cenově evropské "nenažrané" automobilky je víc než jasné. Evropa pokud se týká výroby aut páchá sebevraždu v přímém přenosu.
Ano, sen kazdeho uspesneho cloveka je cinskej krap...