- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zkuste si do ruky vzít kalkulačku + posbirejte v hlavě zbytky středoškolské fyziky a zjistíte, že při čelním nárazu více jak 40 km/h vám nepomohou ani ocelová lana na upoutání nákladu těžšího 50 kg ...
nereálné.
Jak by taky mohlo být, když většina lidí je schopna tvrdit že má motor o obsahu xyz cm3 nebo váží xy kg
Jen by mě zajímalo, jak se to dělá, když se kola sotva vejdou do auta i se sklopenými sedačkami (typicky u SUV).
u běžnýho auta není problém složit kola do kufru. Ano, pokud si někdo koupí auto co má kufr o objemu 2 pivních bas, má to blbý, ale od nějaké felicie jde dát celá kola do kufru, aniž bych sklápěl sedačky bez problému
Ve videu paradoxně chybí test jak to vypadá když je nepřipoutané pneu v kufru (nejčastější varianta). Jinak u sklopených zadních sedaček ta přední sedadla vydržela ten náraz pneumatik celkem v pohodě, čumím..
Podle mně to zadržely bezpečnostní pásy, takže bych nechtěl vidět vnitřnosti člověka na té sedačce.
tyto clanky vetsinou vychazi pred letnima dovolenyma .. ne? .. teda vcetne te fotky