- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V současné době Tesla zaměstnává v Evropě asi 5500 lid. Zejména v nizozemské továrně Tilburg, kde sestavuje elektromobily Tesla Model S a Tesla Model X, a ve společnosti Tesla Grohmann Automation v Prümu, kterou před lety koupila.
Po dokončení 1. fáze továrny bude nový provoz schopen vyrábět až 10 000 elektromobilů Tesla Model Y týdně. Vyrábět se tam budou baterie, elektropohony i samotná celá auta.
Už během první výrobní fáze zaměstná nová německá Gigatovárna Tesla až 12 000 nových zaměstnanců! A to jak z Německa, tak z okolních zemí i širší Evropy.
http://www.hybrid.cz/tesla-odhalila-nove-podrobnosti-o-gigatovarne-berlin
Přeškolí se na výrobu baterek, viz. https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/akumulator-baterie-clanek-lithium-nemecko-bmw-daimler-mercedes-vw-volkswagen-elektromobil.A200211_173318_automoto_fdv
A nový předseda Strany Zelených se nechal slyšet že je v pořádku že se Česko stane závislé na dovozu elektřiny ze zahraničí..
Jo takovej pack s baterkama je fakt "jednoduchá" věc, po drátech tam teče víc jak 12V,elektromotor v autě také není to samé jako ve vibrátoru a topení, svícení, chlazení je také "jednodušší". Prostě výrobci ví že trh jde do kopru a je potřeba omezit kapacity
výrobci mají vždycky lepší informace jako my, mají na to samostatné oddělení
Totéž se bude dít na STK. První to odnese měření emisí, hlavně v Říčanech . Pak i ten zbytek.
ty to semele, dopadnou jako koláři, co dělali na dřevěná kola obruče, je to s nimi blbý, ale co, pokrok nezastavíš, aelektrický auto měřit emise potřebovat asi nebude
Doporučuji všem, co se chtějí trochu podívat na jádro pudla v soběstačnosti výroby ee v ČR. A o jeho zkušenostech s německými politiky se i pobavíte.. https://radiozurnal.rozhlas.cz/otevre-se-v-roce-2036-novy-blok-dukovan-je-realne-soudi-jaroslav-mil-vladni-8147754
ČEZ letos odstavuje 1GW instalovaného výkonu uhelných elektráren (Prunéřov 1, Mělník 3, 1 blok Mělníku 2). Další budou následovat v roce 2036 a v roce 2040 je s uhlím amen. 11 GW. Míříme z pozice exportéra do pozice importéra....
rozhodně se nic nestane, když budeme v budoucnu třeba 20% elektřiny dovážet, dovážíme plyn, ropu a taky se z toho nikdo nehroutí
No... a pak zjistí, že o elektromobily není až takový zájem a tak budou propouštět i z továren na elektromobily. Já nevím - tak nějak mi připadá, že soudruzi z NDR se prostě rozhodli, že bude krize, tak prostě bude krize i kdyby se pro to mělo udělat cokoliv...
tak jsou hloupí, vy ale víte jak to bude, tak třeba kdybyste jim to řekl, tak je ještě můžete zachránit, ještě nepropouští, ještě není pozdě
V čem je vlastně elektromobil výhodnější a lepší než konvenční vůz ? I když je jednodušší na výrobu,tak je dražší,super ekoprovoz je také vyvrácený mýtus,dojezd je nedostatečný,požární bezpečnost je na draka,a tak dále.A nejsou baterie.....tak nevím.
hlavní výhody: lepší jízdní vlastnosti (plynulost jízdy, akcelerace), žádný hluk z motoru, žádné vibrace z motoru, žádný smrad z výfuku, možnost dobíjet doma, výrazně nižší náklady na km a servis
A zase podsunuta lez
Jedno z nejprodávanějších aut v Evropě. Jak se vyrábí Tesla Model 3
takticky se vynecha elektro a uz to je nejprodavanejsi auto v Evrope
Mimo jine Bosch sazi na palivovy clanek. Sice to je taky el.pohon ale ne auto na baterky. Naopak fa.Bosch vycouvala z vyvoje akumulatoru do kteryho puvodne chtela investovat 12 miliard eur, orientuje se na palivovy clanek ktery podle firmy ma budoucnost. viz napr.
Bosch setzt auf die Brennstoffzelle und baut Anteil an Ceres Power aus
Bosch-Experte: „Das Brennstoffzellen-Fahrzeug wird zukünftig das attraktivere Produkt sein
Bosch se zaměřuje na palivový článek a rozšiřuje svůj podíl v Ceres Power
Odborník společnosti Bosch: „Vozidlo s palivovými články bude v budoucnosti atraktivnějším produktem. A odkaz na clanek:
koukam obhajci akuhracek dokazou akorat minusovat, nejaky argumenty by nebyly?