Diskuze

Výrobci autodílů v Německu budou propouštět, elektropohon je totiž jednodušší

Víc než polovina dodavatelů automobilových součástek v Německu plánuje snižování počtu zaměstnanců. Vyplývá to z výsledků průzkumu Německé průmyslové a obchodní komory, do kterého se zapojilo 167 podniků z automobilového průmyslu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

H61o35n14z30a 11T91a50r

23. 2. 2020 10:41

V současné době Tesla zaměstnává v Evropě asi 5500 lid. Zejména v nizozemské továrně Tilburg, kde sestavuje elektromobily Tesla Model S a Tesla Model X, a ve společnosti Tesla Grohmann Automation v Prümu, kterou před lety koupila.

Po dokončení 1. fáze továrny bude nový provoz schopen vyrábět až 10 000 elektromobilů Tesla Model Y týdně. Vyrábět se tam budou baterie, elektropohony i samotná celá auta.

Už během první výrobní fáze zaměstná nová německá Gigatovárna Tesla až 12 000 nových zaměstnanců! A to jak z Německa, tak z okolních zemí i širší Evropy.

http://www.hybrid.cz/tesla-odhalila-nove-podrobnosti-o-gigatovarne-berlin

0 0
možnosti

A nový předseda Strany Zelených se nechal slyšet že je v pořádku že se Česko stane závislé na dovozu elektřiny ze zahraničí..

0 0
možnosti

Jo takovej pack s baterkama je fakt "jednoduchá" věc, po drátech tam teče víc jak 12V,elektromotor v autě také není to samé jako ve vibrátoru a topení, svícení, chlazení je také "jednodušší". Prostě výrobci ví že trh jde do kopru a je potřeba omezit kapacity

1 0
možnosti

výrobci mají vždycky lepší informace jako my, mají na to samostatné oddělení

0 0
možnosti

Totéž se bude dít na STK. První to odnese měření emisí, hlavně v Říčanech ;-D. Pak i ten zbytek.

0 0
možnosti

ty to semele, dopadnou jako koláři, co dělali na dřevěná kola obruče, je to s nimi blbý, ale co, pokrok nezastavíš, aelektrický auto měřit emise potřebovat asi nebude

0 0
možnosti

J78a61n 54M35a63l55ý

19. 2. 2020 10:08

Doporučuji všem, co se chtějí trochu podívat na jádro pudla v soběstačnosti výroby ee v ČR. A o jeho zkušenostech s německými politiky se i pobavíte.. https://radiozurnal.rozhlas.cz/otevre-se-v-roce-2036-novy-blok-dukovan-je-realne-soudi-jaroslav-mil-vladni-8147754

0 1
možnosti

J71a40n 92M21a88l57ý

19. 2. 2020 10:00

ČEZ letos odstavuje 1GW instalovaného výkonu uhelných elektráren (Prunéřov 1, Mělník 3, 1 blok Mělníku 2). Další budou následovat v roce 2036 a v roce 2040 je s uhlím amen. 11 GW. Míříme z pozice exportéra do pozice importéra....

0 0
možnosti

P53e52t86r 96B82l37á16h39a

19. 2. 2020 10:40

rozhodně se nic nestane, když budeme v budoucnu třeba 20% elektřiny dovážet, dovážíme plyn, ropu a taky se z toho nikdo nehroutí

2 1
možnosti

No... a pak zjistí, že o elektromobily není až takový zájem a tak budou propouštět i z továren na elektromobily. Já nevím - tak nějak mi připadá, že soudruzi z NDR se prostě rozhodli, že bude krize, tak prostě bude krize i kdyby se pro to mělo udělat cokoliv...

1 5
možnosti

tak jsou hloupí, vy ale víte jak to bude, tak třeba kdybyste jim to řekl, tak je ještě můžete zachránit, ještě nepropouští, ještě není pozdě

1 0
možnosti

J35a84n 97M19a79c58h93á92č

19. 2. 2020 9:35

V čem je vlastně elektromobil výhodnější a lepší než konvenční vůz ? I když je jednodušší na výrobu,tak je dražší,super ekoprovoz je také vyvrácený mýtus,dojezd je nedostatečný,požární bezpečnost je na draka,a tak dále.A nejsou baterie.....tak nevím.

2 4
možnosti

P17e56t32r 49B46l36á13h80a

19. 2. 2020 9:43

hlavní výhody: lepší jízdní vlastnosti (plynulost jízdy, akcelerace), žádný hluk z motoru, žádné vibrace z motoru, žádný smrad z výfuku, možnost dobíjet doma, výrazně nižší náklady na km a servis

5 4
možnosti

A zase podsunuta lez

Jedno z nejprodávanějších aut v Evropě. Jak se vyrábí Tesla Model 3

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/autodily-komponenty-autoprumysl-nemecko-propousteni-uspory-zamestnanec.A200217_163033_automoto_fdv

takticky se vynecha elektro a uz to je nejprodavanejsi auto v Evrope RvRv

Mimo jine Bosch sazi na palivovy clanek. Sice to je taky el.pohon ale ne auto na baterky. Naopak fa.Bosch vycouvala z vyvoje akumulatoru do kteryho puvodne chtela investovat 12 miliard eur, orientuje se na palivovy clanek ktery podle firmy ma budoucnost. viz napr.

Bosch setzt auf die Brennstoffzelle und baut Anteil an Ceres Power aus

Bosch-Experte: „Das Brennstoffzellen-Fahrzeug wird zukünftig das attraktivere Produkt sein

Bosch se zaměřuje na palivový článek a rozšiřuje svůj podíl v Ceres Power

Odborník společnosti Bosch: „Vozidlo s palivovými články bude v budoucnosti atraktivnějším produktem. A odkaz na clanek:

https://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/autozulieferer-bosch-setzt-auf-die-brennstoffzelle-und-baut-anteil-an-ceres-power-aus/25460448.html?ticket=ST-4565319-VIDbA1OFIRS0CjZOTort-ap2

1 4
možnosti

koukam obhajci akuhracek dokazou akorat minusovat, nejaky argumenty by nebyly?

0 0
možnosti