- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem rád, že se životní úroveň u nás natolik posunula, že BMW je pro nás auto roku a letos rovnou elektromobil. Už se těším, jak nahradí v ulicích ty staré Fabie. Průměrný Čech si sice letos nezmůže na zahraniční dovolenou, ale autem roku je u nás elektromobil v ceně malého domu
mě se životní úroveň u mě posunula docela dost, každýmu se posunula tak, jak dobře pracoval, ale auto mám nový, tak si tohle nekoupím, možná za 4 roky
Jakoby za nejlepší, nejužitečnější, rodinné auto vyhlásili dvoumístný kabriolet.
nebyla to soutěž o rodinným autě, tam vyhrála dácia dokr
Až budou na baterky jezdit sanitky, hasičské vozy či armádní náklaďáky, pak si lidstvo bude moci říct, že je ta technologie zvládnutá. Ovšem je otázka, kde se třeba během speciálních válečných operací budou auta nabíjet
s elektrickým autem jezdím často a nepřipadá mě, že by technologie nebyla zvládnutá, naopak, jezdí se mě s tím velmi dobře, nabíjí se to v nabíječce 150 kW, takže je to nabitý za chvíli, auta hasičů a sanitky již taky jistě jezdí některý na baterky, ale nemůžou přejít všechny najednou, během války předpokládám, že se tato auta budou nabíjet taky v nabíječkách, nedávno se v naší továrně nabíjela tesla se kterou přijely děvčata ze lvova, takže i za války si ji tam nabíjela
Opravdu by elektroverk vyhral i u lidi? Silne pochybuji...
u těch co mají málo peněz tak u těch ne, u těch by vyhrála jedničková oktávka 1 ,9 TDI s přetočeným tachometrem, ale u lidí, kteří mají peněz hodně, u těch by vyhrát mohla, u mě by vyhrála rozhodně před dácií dokr
Trochu se divím, že tady ještě nikdo nekomentoval (rozuměj nezkritizoval) ty bobří zuby. Tak já to začnu :-)
Členové odborné poroty
byli si v Bruselu pro noty.
Harry Metcalfe mel ted i4M doma, a byl dost rozcarovan dojezdem. I kdyz jel ekonomicky, kilometry z dojezdu ubyvaly o dost rychleji. Kdyz k tomu zapoctete, ze skoro nikdy nebudete dobijet z 0 na 100 procent a po vetsinu roku nejsou idealni podminky(teplota okoli, dest, vitr, provoz..), onen dojezd "az" se stane vtipem. Elektroauta budou mit smysl az s nastupem nove generace baterii, levnych a s vetsi kapacitou pri nizsi vaze i rozmerech. Ty jsou na ceste a jednou se ceny dostanou na urven spalovaku. Zatim je ale masova elektromobilita utopii, i kdyby je bylo jak nabijet. Tlacit na pilu je v dnesni dobe nesmysl. Nejlepsi strategie je podle meho nazoru nechat spalovaky a elektroauta volne koexistovat, casem se v osobni doprave stejne prosadi. Nakladni doprava je jiny level, ta bude jezdit na naftu ci plyn jeste hodne dlouho. Leda by stal u kazdeho mesta tokamak.
jenže volná koexistence, bez tlačenky éček, by znamenala jejich rychlý konec
Novináři byl vyhlášen automobil roku, takže "kdo víc dá, ten bere zlato"
pěkný, ale za raketu, 1800000 je dost... před 5 lety luxusní byt :-)