- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vysoké těžiště, divoké sny a nezpevněné cesty jsou kombinace, že nedojede daleko než se mu to převrhne. Pokud tedy v té konstrukci nemá nějaké podpúrné nohy. A boční vítr bude konečná.
Soudruh architekt asi někde udělal chybu... Jak je objemný sbalený stan pro 2 ?
Jestlipak Jeremymu někdo řekl, jak moc v patagonii fouká...
Praktičtější se mi jeví vozit si v karavanu motorku, než na motorce karavan.
To je šílenost. Šíleným dobrodruhům fandím, bez nich by svět byl šeď, ale tohle rozhodně bude slepá ulička. Ztrácí výhody motorky, snad až na průraznost rovnějšího, širšího terénu. Je to dlouhé na parkování, kolony s tím také pořádně neprojede, zatáčky, kličkování, poryvy větru radši ani nedomýšlet. Kdyby radši vymyslel nějakou skládací chatku k motorce, nebo tenhle futrál co se rychle složí a pověsí na motorku, tak super a spoustě motocestovatelů to určitě ocení, ale tohle je dobrý asi jako bydlíky z Top Gearu
To musi mit maximalku tak 20km/hod.. To musi byt zazitek tohle kocirovat..
Za jízdy oprus, to je jasný, ale tohle bude asi oprus i pro spaní. Bál bych se, že to se mnou spadne. Foukne vítr nebo zaprsi a podmaci se půda pod stojanem. Ale třeba to má patky jako jeřáb.
Vypadá to, jako když můj děda vozil na fichtlu travnici sena a mezi nohama měl basu lahvacu.
Čistě ze zvědavosti by mě zajímalo, jestli by něco podobného bylo možné dát u nás na značky a jezdit s tím.
Když už stavět něco jako obytnou motorku pro jednoho, vzal bych Urala a tu obytnou nástavbu dal místo sajdy... jízdní vlastnosti budou o parník lepší a i ten terén by to mohlo zvládnout.