Diskuze

První test obnovené dacie. Vylepšený duster je o pořádný kus lepší

Cenový trhák jménem Duster se po třech letech úspěšného tažení Evropu dočkal první výraznější modernizace. Jeho charakter se příliš nezměnil a i nadále bude imponovat hlavně cenou. Ale stačilo málo a rázem je z něj o dost dospělejší auto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

Rád bych věděl, jestli roletce přidali přívlastek "lacině působící" i u Octavie ;-)

1 0
možnosti
KH

K35a84r83e33l 23H60r90a67b57ě

30. 11. 2013 17:34

Myslim a to vždy po modernizaci či faceliftu jak někdo říká je v pohodě doporucenihodny pro každého kdo si nemusí nic dokazovat a potřebuje,nebo zkratka chce 4x4 s rozumnými rozměry,spotřebou jízdním projevem ktery se nezalekne závěje nebo horsi rozbahnene polnacky a za solidní cenu !

1 0
možnosti
PP

Mám Dustra čtyřkolku tři roky, diesel, najeto skoro 150 000 km (asi nejvíc v republice). Jezdí hodně v terénu (les), ale taky po dálnici, žádný louda - rád jezdím v levém pruhu a neblokuju, ten malý motůrek snáší dlouhodobě otáčky v rozpětí 3 - 3,5 tis ot/min. Díky nízké hmotnosti (necelých 13 metráků) se v terénu udrží na místech, kde se těžší teréňáky nehnou (blátíčko, sníh vaťák, ledovatka - zažil jsem). Jen jednou jsem se musel nechat vytáhnou traktorem ze závěje, do které jsem najel v zasněženém úvoze.

Největší závadou byla výměna termostatu po cca 40 tisích km a prosektutý chladič (větev), jinak jezdím na garančky po 30 tisích. Přední brzdy (destičky) měněny po 120 tisících km. Turbo v poho, filtr FAP v poho, vstřiky v poho.

Spotřeba dlouhodobá lehce pod 7 l/100 km, ale je v tom dost dálnice a terénu.

Vnitřní výbava trochu spartanská, ale na čudlíky si člověk zvykne velice rychle, takže žádný problém. Tvrdší sedačky, ze kterých ani po dlouhotrvající jízdě nebolí záda! Na sedačkách kůže a koženka, v zimě sice cca 10 vteřin zebe, ale úklid po zabláceném čoklíkovi pouze vlhkým hadrem.

Vynikající velmi pomalá jednička, využitelná hlavně v terénu pro pomalou jízdu a jako retardér na prudkých svazích - díky velkým úhlům nájezdu zvládá prudké přechody, není problém sjet dálniční těleso (únik ze zacpané dálnice a přes pole pryč jsme zvládli v poho).

Není to Renault, ale platforma rozšířený a zesílený Logan, přední náprava zesílený Logan, zadní náprava a rozvod Nisaan X-Tail (o pár set kg těžší), motor Renaul dávno vychytané mouchy, část kastle Sandero, část origo Duster. Slepenec, ale funkční a drží. Až doběhnou splátky úvěru, jdeme do Dustra opět!

2 0
možnosti
PJ

Když sleduji tu diskusi, tak pořád nastejno jako před staletím. Tenkrát se třeba lidi dohadovali jestli je lepší vůl než valach a nakonec vyhrál ten s mezkem, protože měl nejmenší náklady na provoz.

2 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JD

To je sranda, tihle důchodci. Člověk by řekl, že měli dost času naučit se základy rodné řeči, a ono ne.

;-D;-DRv

0 0
možnosti
Foto

I32v18a50n 48M32a63r41e16k

27. 11. 2013 20:34

No  ta spotřeba 5.7 l./100km. je snad nějaká kachna  ? ! ? ! 8-o

0 0
možnosti
JH

J66a15n 67H49o88l52i58c43k25ý

28. 11. 2013 8:05

ano je to velká kachna mimo realitu :)

1 0
možnosti
JD

Tak nějak z podstaty věci mám přirozený odpor ke všemu, čehož hlavním vyzdvihovaným parametrem je nízká cena.

1 0
možnosti
PV

no tak o Dáciích se mluví jako o kvalitních kárách, pořád tu bude asi ještě dlouho blok, že je to východní auto, to byl ale u Škodovek také ;-) a na druhou stranu ta přední maska je celkem pěkná, určitě bych si to nekoupil, ale nesmál bych se nikomu, kdo to potřebuje z praktických důvodů - jako auta horské služby? Proč ne? R^

5 0
možnosti
KM

No hlavně už žádná Dacia dávno neexistuje, je to renault, akorát se z marketingových důvodů na karosérii připíchne název dacia, aby se mohlo s cenou níže a nesnižovala se hodnota značky renault. Ale motor je renault, karosérii navrhli frantíci, stroje dovezli fantíci, výrobu řídí frantíci a rumun to vylisuje, sešroubuje a nastartuje. A jelikož si rumun na dělnické úrovni váží práce, tak to možná udelá lépe než ten dělník frantík, španěl, ital, portugalec nebo slovák.

12 1
možnosti
TK

Tak když si člověk vezme, že to je autíčko za cenu fabie combi, tak asi OK. Přiznám se ale, že osobně mám s těmito relativně levnými auty problém, že bych si raději za ty peníze koupil rok staré auto o třídu kvalitnější.

3 0
možnosti