- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdil jsem s 815. Velmi dobrý stroj v terénu. Chtěl bych zkusit řídit i Phoenix, ale neznám nikoho, kdo by ji měl.
Phoenix je o dvě generace dále než klasická 815. Prostorná a pohodlná kabina, výkonný motor s lepší charakteristikou, převodovka Zf (manuál,nebo automatizovaná) případně automat Allison - to je absolutní pecka. Škoda, že vývoj Phoenixe pro hasiče byl zaříznutý.
web o renovaci slovenské strely
Výstavba noveho výstavního pavilonu a nového depa pro Strelu v plném proudu
Tatra 613 - auto, které využívá deformační zóny jiných vozidel.
Jinak krásná galerie, rád jsem ji prohlédl.
Až na řadu Tatra Pheonix a vojenský 810 pořád auta s nápadem. Ostatní jsou skládačky
Bohužel svět byznysu zas tak moc na nápady nečeká, takže phoenix je to co dnes Tatru vcelku slušně živí
Překlepy: Již dlouho se samozřejmě ví, že taková unifikace a omezení se na jednu typovou řadu nebyl krok(e)m nejšťastnější(m).
.
Drobný dotaz:
KDO kupuje vozy Tatra? Kde jezdí a KOLIK jich za rok vyrobí?
Už umí někdo v Tatře vyrobit zas osobní auto jako za komunistů??
Pochybuji, jste stínem bývalé slávy TATRY. Hanzelka by se musel červenat studem a Laurin a Klement na místě Škodovky kterou jste prodali jejich nepřátelům jakbysmet.
Namísto aby jste si jinechali a modernizovali ji pomocí Francouzů a Němců tak jste jim ji prdali za hubičku. Ten národ je svými akcemi od 90.let jedna velká sranda zemědělství nevyjímaje.
To nemá vážnost. Jo komunisty i jejich dílo jste zakopali hluboko do země a KDE JSTE DNES?
Mám to sprosté slovo napsat?
Pane Vávra, nevím, jestli jste si za vámi oslavovaného režimu stihl všimnout, ale spousta věcí od nás šlo do velkého a mocného Ruska, zpátky chodily jen depeše, příkazy a ropa. Tatra přežila, přežila i Škoda Auto, naštěstí pod svou značkou a logem, navíc s velkou částí vývoje pro celý koncern VW. V Rusku prodávaná produkce VW se pyšní motory 1.6MPi, které dodnes vyrábí Škoda za velice rozumné ceny a investuje do jejich vývoje. Z Ruska se u nás prodá maximálně nešetrná ale spolehlivá LADA Niva. A vyrobit dnes auto za ceny CCCP? Děláme to lépe, kvalitněji a jen o něco málo dráž...
Prodat automobilky Francouzům, nic z toho by neplatilo.