- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle auto se mi vždycky moc líbilo. Nemám ho jen kvůli malému vnitřnímu prostoru.
Ze si lide nekoupi radsi tohle mistoho toho odpornyho Dusteru.
Rikam porad, ze vetsina nema vkus.
Napíšu jenom jedno : firemní auta SX4, najeto přes 400tis km, jen spotřebák nebo sem tam ložisko kola, max vodní pumpa.... Na motor není sáhnuto, rozvody řetězem stále původní. Takže titul článku není opravdu nadsazený ...
Hmm, akorát že to má příšerné jízdní vlastnosti. Už když jsem sedl do nového měl jsem pocit, že řídím traktor a ne osobák. Je velmi nekomfortní (děsné sedačky bez možnosti nastavení, nulové boční vedení) a nejde vůbec nastavit dle potřeb vyššího člověka (mám 192 a sedadlo nejde sundat, abych viděl ven pod zpětným zrcátkem). Kufr je naprosto směšný, v podstatě je to nákupní taška. Stačí jet na víkend a už se tam nevejdete. Interiér je z tvrdých plastů a už jako nové to působilo jak 10 let staré auto. Plastový volant klouže v ruce. Rádio hraje strašně a při vyšší rychlosti není slyšet vůbec. Taky to vůbec nesvítí, v noci je to o strach. Pozitivně můžu hodnotit akorát 4x4, to se v zimě na horách hodí, jinak bych od toho dal ruce pryč.
Ja si pod odolnym autem predstavuji neco, co kdyz zanedbam udrzbu, tak se nerozsype vejpul. A to neni pripad tohoto vozu! Davat to na LPG, kdyz to ma problemy uz pri 150tkm nedava smysl... za me tohle bylo vzdy takove divne auto konkurujici akorat cenou a znackou (preci jenom je to suzuki). Ale uprimne kdo chce poradnou 4 kolku koupi si Suzuki Jimmy
Jimmy se fajn auto, ale ne na rychlejší a delší jízdy..
S LPG jsou problémy jak píší, jen při neserizovani ventilů. Prostě favority už dosloužily.
Mám rovněž zkušenosti s japonci.Od r.1990 mám jen Mazdy.Poslední Mazda 6 2.0-bentin dodnes.Baterii skoro 11 let,brzdové destičky měněny ve 120tis.km,3x nástřik podvozku a dutin.Pravidelnou výměnu olejů a fitrů nepočítám.JInak závada,nebo porucha NIC.Do dnešního dne najeto 135tis.Kdysi jsem uvažoval o výměně za mladší ročník,ale toto auto si nechám do úplného dojetí!A deingu se netřeba zmňovat krásné auto
Nevypadá to špatně, ale ten kufr je fakt strašně malej a kór u 4x4
Auto maji nasi, parkrat jsem s nim jela a musim rict, ze ta stiznost na ten predni sloupek je opodstatnena. Nez jsem si na nej zvykla, malem jsem na kruhaci sundala cyklistu.
"Tak spolehlivé auto už asi nikdo nevyrobí..." To už se říkalo o jedničkových Oktávkách... Ale pořád je to jenom auto a záleží hlavně na tom, jak se k tomu člověk chová - kombinace pravidelného nešizeného servisu, způsobu jízdy a možná ještě kvalitního paliva, které člověk tankuje
záleží hlavně na tom, co je to za auto, tedy jaký typ a značka, třeba k Renaultům se člověk může chovat sebelíp a spolehlivé nejsou i když tankujete Vervu 100 a každý měsíc budete vyměňovat kvalitní olej a filtr, víc toho, stejně nezvládnete, podle mých zkušeností fakt nezáleží hlavně na tom, jak se k tomu chováte, ale co je to za auto, rozdíl mezi francouzskými auty a německými ve spolehlivosti je až neuvěřutelný
Moc jsem nepochopil, proč Suzuki utnula výrobu auťáku, který byl spolehlivý i po 8 letech neokoukaný a prodával se sám...
protože nikdo nechce usnout na vavřínech a bojí se, že se mu to vymstí, i když některá auta, třeba opel astra či lada niva se dělala fakt dlopuho, ale i tak, všechno jednou končí