- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No vzhledem k tomu, že že má Audi prý nově zase nějakou podvodnou kauzu na krku, novinky.cz/auto/461638-a-je-to-zase-tady-audi-pry-znovu-podvadelo-s-emisemi.html, tak se obávám, že to jinde moc prodejné nebude. Dělají si z nás takové vetešnictví.
Tak já vám nevím, bydlím v Německu už nějaký ten pátek, a nepozoruji, že by nějak významně opadával zájem o diesely. Ano v bazarech jich je hodně, ale to souvisí s tím že jich je hodně v provozu,takže vždycky jich bylo hodně, a ani ceny ojetých nijak zvlášt neklesají. Obecně co vidím jaká auta kolem mne jezdí, tak malé auta převažují v benzínu a větší zase naopak v dieselu. Ano podle statistik prý údajně klesl prodej nových dieselu, ale nemyslím si, že by je lidi nechtěli, jen mají někteří obavy aby jim v budoucnu nezakázali vjezd do města. Protože se o tom ted hodně mluví. Jinak můj pan domácí, si k novému roku udělal radost, vyměnil mercedes v naftě za BMW řada 7, 3.0 a hádejte na jaké palivo, no samozřejmě nafta.
Dokonce je BMW držitel 1. místa mezi nízkoemisními vozy. Sedmička je opravdu pohodlný vůz, ale sedadla pro starší cestující příliš nízko. 5X má zase krátký odstup A a B- sloupku, senióři do něj špatně nastupují.
Tak jo, zamířit mohou - otázkou je, zda najdou zákazníka. Některé vozy ano, některé ne, tak už to chodí.
Ja mam octavii1 1.8 benzin, neoblibeny motor, kratke kvalty, tvrdy podvozek, tvrde sedack, spotreba na Lpg 12 na sto. Jenze 20 let slouzi, 301tkm, motor je porad silny a po dalnici jede jen za 7 na sto. Mnoho dilu se vymenilo, ale nic zasadniho. A kdo jede za mnou se neudusi smradem.
Dokud se nerozpadne motor, budu ji pouzivat. Jako nova stala 380tisic v roce 98. Nejekologictejsi je auto, ktere se nevyrobi. Nebudu se zbavovat neceho, co funguje.
Spravim to doma, dily levne. Radsi investuju do detí, než do autorizáku a nove ofce, kterou bych ohromoval souseda.
301t km ... tak to tě doveze až do důchodu protože tyhle auta nikdy neumřou.
Nejsem proti benzinu,LPG, E85, CNG, vodíku ani naftě, ale pořád se tu mele o osobních autech. Co takhle aby se pozornost obrátila na naftové motory cca 3.0 litru a výš. On asi ten náklaďák je křišťálově čistý...
a proč myslíš, že kamiony měly SCR o několik let dříve než diesely v osobácích?
Holanďania pred pár rokmi blúznili o tom, že od roku 2020 u nich už nebudú v predaji žiadne benzínové ani naftové autá. Teraz fantazírujú, že tak teda od 2025, keď vidia, že to je nereálne.
u Varianty mého 1,8 atm.benzínu v naftě stojí origo DPF přes 100 tisíc (čínský druhovýroba zatím není a ani bych ji nechtěl). A to nemluvím o dalších komponentách. Průměrná spotřeba je benzín 8,5 vs. cca 7l u nafty. Ani jsem nepočítal, kolik bych musel najezdit km, než by se mi ta velmi pravděpodobná výměna DPF filtru vrátila....
Co je to za auto? Japonec nebo Korejec? Na šestiválcové BMW stojí 13 tisíc...
Ti co říkají že je ideálnější LPG...tak to tedy nikdy. Měl jsem to jednou a už nikdy více. To hlavně z důvodu nemožnosti zaparkovaní v podzemních garážích. Takže žádná obchodní centra, žádné parkování ve městech, kde se dnes budují krytá stání. Nic. jen venku na ulici, kde se zaparkovat spíš nedá.
u obchodních center jsou často venkovní stání pro plynová auta, ale bohužel tam stávají často nafťáci :-(, konkrétně to mívá Ikea a Globus
Otázka, proč už někdo nezačne vyrábět kabinový fitr, který zachytí prach z výfuků o velikosti PM10 a menší?
Nebaví mě pořád uzavírat okruh, když jedu za sazometem s turbem, jak v naftě, tak v benzínu.
A jak si takový filtr prosím představujete?