| foto: Česká spořitelna, Mediahub

Česká spořitelna spouští kampaň na nové internetové a mobilní bankovnictví George

Nové internetové bankovnictví George je spuštěno v ostrém provozu pro všechny klienty. Na kampani Česká spořitelna spolupracovala s kreativní agenturou Young & Rubicam.

Přechod klientů ze Servisu24 na George bude probíhat postupně a každý klient bude mít čas tři týdny, kdy bude moci využívat obě služby souběžně, než přejde pouze na George a Servis24 mu bude uzavřen, informuje v tiskové zprávě Filip Hrubý, tiskový mluvčí Finanční skupiny České spořitelny. Do konce roku 2018 bude Servis24 postupně ukončen pro individuální klienty České spořitelny, noví klienti si již nyní mohou aktivovat pouze George. Internetové bankovnictví Business24, které využívají firemní klienti, zatím změna nečeká. 

George byl vyvinut mezinárodním vývojářským týmem v rámci Skupiny Erste a inspiroval se intuitivním designem a ovládáním, typickým pro sociální sítě a mobilní aplikace. Je postaven na platformě otevřeného bankovnictví a umožňuje přidávání aplikací třetích stran a nových funkcionalit. George zároveň přináší nové způsoby zabezpečení platebních transakcí. Již na podzim budou moci klienti Spořitelny s mobilní aplikací George platit u obchodníků místo karty přímo mobilem a budou si moci také  připojit své účty v 8 jiných bankách. Otevřením George pro všechny klienty Spořitelny končí dvanáctiměsíční testovací období, během něhož si George vyzkoušelo více než půl milionu klientů. Na začátku roku 2019 by měl mít George zhruba 1,5 milionů uživatelů. Více se o novém bankovnictví dozvíte zde

Kampaň pro George

Na kampani Česká spořitelna spolupracovala se svou kreativní agenturou Young & Rubicam. Spotu, který poběží v síti kin Cinestar a Cinema City a na televizních obrazovkách skupiny Nova od 24. května, předcházel teasing. Kampaň je k vidění také v tisku, outdooru a na internetu. Spot režíroval Marek Partyš, dokresluje jej píseň Toma Jonese Give a Little Love.

Natáčelo se v Praze a okolí: Praha Břevnov, Třebešín, Černošice, Mělník, Libčice. Jedna z lokací je identická s místem, kde se točil film Teorie tygra s Jiřím Bartoškou, na stejném místě vznikla i upoutávka na Karlovarský festival se Zdeňkem Svěrákem a Danielou Kolářovou.

Proč "George"?

George vyvinula mezinárodní skupina vývojářů v rámci Skupiny Erste, jejíž součástí byli i Češi. Ambice George jsou však jednoznačně mezinárodní a v blízké budoucnosti by ho mělo využívat více než 16 milionů klientů skupiny Erste v sedmi evropských zemích. Jméno George bylo proto zvoleno jako mezinárodně srozumitelné a odkazuje na jméno prvního autopilota, kterého vyvinul před sto lety britský letec Lawrence Sperry a pojmenoval ho právě George. Výraz “Nech to na George” mezi piloty zdomácněl a dodnes ho pro označení autopilota používají. Věříme, že stejnou důvěru, kterou piloti vkládají do George-autopilota, budou naši klienti vkládat do našeho bankovnictví George, který jim usnadňuje život a pomáhá s hospodařením.


Video