- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady to někdo zachytil na palubní kameru na oné dálnici, o kterou bohužel nakonec zastavili.
V Rusku prý pojišťovny dávají velké slevy, když je v autě taková kamera. Není to špatná věc, při vyšetřování to pomáhá.
Boze,taj sa zase seslo odborniku na letectvi.Proste co je made in Russia je spatne...ale ja si radsi pockam na vyjadreni tech nymandu,co maj v kolonce zamestnani letecky inzenyr...
To, ze co je made in Russia je spatne, s tim nesouhlasim a uz vubec ne, je-li pod tim podepsan OKB Tupolev. Ale I mistr tesar se muze utnout. Me vadi spis to, ze ten letecky inzenyr prijde k nehode a prvni, co pronese bez blizsiho zkoumani je "chyba pilotaze!" To mam potom zase pochybnosti ja o nezaujatem vysetrovani. A to, ze tady se jen spekuluje je normalni. Od toho jsou prave Ti "neumetelove" :D aby to rozlouskli.
" Profesionálny pilot Aleksandr Akimentov však pre denník Komsomolskaja Pravda vyslovil špekuláciu, že na palube mohlo dôjsť ku konfliktu, keďže lietadlo má tri samostatné brzdové systémy a počasie v čase havárie bolo podľa neho normálne.
.
"Moja teória je, že došlo ku konfliktu na palube. Lietadlo sa snažilo pristáť na druhýkrát. A niekto - kapitán alebo druhý pilot - povedal 'teraz pristaneme', zatiaľ čo druhý sa ho snažil presvedčiť, aby urobili tretí pokus...
.
Predpokladám, že to trvalo až do poslednej chvíle a ďalšie dva brzdové systémy jednoducho neboli zapnuté," povedal Akimentov "
Pan Jezerský ,ale na rozdiel od Vás v tej svojej teorii Aleksander Akimentov nehovorí nič o alkohole... Fakt si radšej počkajme na výsledky vyšetrovania a dúfajme , že sa dočkáme objektívnej správy...
napadá mě ještě jedna ne zcela vyloučená varianta......
.
letadlo se vracelo do Ruska prázdné. na palubě bylo pouze 8 členů posádky - žádná odpovědnost za cestující, prostě nuda - co když si posádka nahoře vyhodila trochu z kopýtka ? Svědci nejsou, policie s Dragerem taky nehrozí ......
.
náznaky tu jsou - letadlo před přistávacím manévrem nějakou dobu kroužilo nad Vnukovem a o přistání se pokoušelo dvakrát, když se nemohlo trefit na ranvej - a když se to podařilo, tak to dopadlo jak je popisováno - nepřiměřená rychlost při přistání, následné vyjetí z ranveje a rozlomení stroje .....
Žiadna zodpovednosť za cestujúcich... A čo tak zodpovednosť za seba , za svojich kolegov, za mnohomilionový stroj ? Ja chápem že v Rusku sa asi chlastá trošku viac ako je inde zvykom, ale zas tieto konšpiračné teorie ma vedia fakt pobaviť...
To video s tou zraněnou letuškou je vážně hnus, to to musí vystavovat na internet
brrr, teď jsem to zkouknul a bez ohledu na jakoukoli příčinu katastrofy je mi té letušky líto
Co to tam píšou za hloupost se zatažením podvozku a tak možné záchraně? Mě někdy připadá, že "experti" žijí v akčním filmu....
Možná kvůli tření? Zase by to bylo riskantní z hlediska požáru. Pokud to nemohli vědět předem, tak to podle mého není nejlepší řešení.
jakou rychlost mohlo to letadlo mit pri narazu? 150km/h?
Pristavaci je 160 knots. Neco snad ubrzdili.
Pani Drazanova.Jak dlouho a proc tu nehodu budete rozmazavat?Dokud nezemre posledni clen posadky?Proc,ze to startovalo u nas?Nedavno se v Nemecku? srazili 2 Cessny,mrtvych bylo vice a stacil na to 1clanek.
jako kdybych to včera neříkal - i ruští vyšetřovatelé nyní dospěli k předběžnému závěru, že chyba je jednoznačně na straně pilotů
.
já to tvrdím od začátku, že způsob a charekter přistání je jedině chybou pilotů - žádná technická závada tohle nemůže způsobit
.
jediné, v čem si nejsem jist, zda pilot při přistání nedostal infarkt, pak by ta chyba byla výjimečně omluvitelná, páč druhý pilot už nestíhá převzít řízení .....