- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na letisti panovala nizka oblacnost, a silny bocni vitr.
Takze dost dobre ho to mohlo na finale "odsunout" a kapitan se rozhodl radeji pristat na vizualne volne paralelni draze, nez riskovat go around.
To ma byt sranda?
Pokud mate povoleni napr. na drahu 22R, tak fakt nemate povoleni dle sve libosti sednout na 22L, jelikoz vas to odfouklo. Na 22L totiz muze dostat jiny letoun povoleni ke startu a vjezdu na drahu.
Nejspíš byly piloti ožralý jako mužici,holt Rusko.
Koukam na to na satelitu a samotná dráha je v podstatě hotová a delší než ta vedle, takže žádnej stres a nebezpečí menší.
Prostě Rusko no, jen piloti ví, proč tam přistáli, ale nikomu se nic nestalo, takže proč to nějak moc řešit.
No řešit se to pro budoucnost musí, protože ta druhá paralelní tam rozhodně není proto, aby si mohl pilot vybrat. Ona to nutně nemusí být jen vina pilota.
Dost by mně zajímalo jaké bylo počasí, že sedli na tu neosvětenou rozestavěnou vedlejší dráhu místo na tu na kterou dostal pilot povolení.
Když ruský pilot vidí čtyři přistávací dráhy, může se stát, že si pak ze dvou vybere tu špatnou.
A i ty svačiny, co podávají na palubě stojí za prd!
vždy jsem si myslel že letadla mají naváděcí systém aby mohla přistát i za špatných podmínek. takto to vypadá že po 5 hodinách letu na brusel přistáli nedaleko varšavy
Plně automatizované přistání není ani zdaleka možné ve všech strojích a ani zdaleka na všech letištích.
Nejspíš kvůli typickému ruskému pořádku