- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby neco uplacane pocastech v cele EU a smontovane zabozrouty bylo neporuchove
zato ty si ani za penize rozum nekoupis, bolsevixxi
O příčinách pádu jsme tu s tučnákem již diskutovali :) Diskutovaná varianta se jeví jako nejpravděpodobnější a pokud je článek pravdivý, je to potvrzení měsíc staré debaty
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/europe/article6612165.ece
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/article6523467.ece
Prikladam link na 2 zajimave clanky v The Times. Ten prvni je zdrojem informaci pro tento clanek idnes, ktery ale prelozil a pretiskl jen jeho kratsi verzi.
Zajimave, ze se najednou ukazuje, ze z puvodne zminenych 5 pripadu problemu s dalkovym typem Airbusu 330 a 340 se najednou vyklubalo uz 36 pripadu.
Rychlost proti povrchu je známa z GPS. Pro letadlo je důležitá rychlost proti okolnímu prostředí. O kolik se v deseti kilometrech může lišit? O +- 150 km/h? Pokud ano, je opravdu takový problém "udržet letadlo ve vzduchu"?
A nelze rychlost odhadnout z výšky (hustoty vzduchu), váhy letadla a výkonu motorů?
jako symbol politické spolupráce v EU , složitě a dotovaně...
..pak bych celý představenstvo výrobce Airbusu posadil do jejich letadla a nechla je v něm lítat, dokud sami nespanou. Je neskutečné, co se může v 21. století dít. Nezodpovědnost a zametání problémů pod koberec v oblasti letectví by nemělo být možné!