Diskuze

Morawiecki a Pellegrini se shodli v pohledu na unijní peníze

Polsko a Slovensko mají stejné názory na budoucnost kohezních a regionálních fondů i na zaměření investic z příštích rozpočtů Evropské unie. Zdůraznil to dnes polský premiér Mateusz Morawiecki po jednání se svým slovenským kolegou Peterem Pellegrinim.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na čem se vlastně dohodli???? Nemohl by autor napsat, jestli souhlasí se závěry Evropské komise nebo nesouhlasí. Nějak to v článku chybí!!!!!!Nebo se dobrovolně vzdávají peněz z EU ve prospěch Řecka Itálie Španělska???

1 0
možnosti

"Zasažení finanční krizí", to zní jako kdyby to bylo něco neovlivnitelného jako zemětřesení, ale tady nejde o jakési "zasažení" zhůry, tady jde o důsledek vlastní nezodpovědnosti, takže tady bude platit v EU něco alá "kdo je nezodpovědný a seká dluhy aniž by věděl jak to bude splácet, toho budou dotovat ti zodpovědní" 8-o

4 0
možnosti

Tak funguje Evropa. Doteď posílali zodpovědní Němci peníze východním zemím jako Polsko a Slovensko, protože 40 let nezodpovědně budovaly socialismus. Teď se dostane víc i na nezodpovědné budovatele na jihu...

1 0
možnosti

J48a63k92u48b 36R44o21u67s

25. 4. 2018 20:50

Žádné "unijní peníze" nejsou. Existujou jen peníze, které unie skrz jednotlivé vlády vzala daňovým poplatníkům, a ty patří právě jen těm daňovým poplatníkům. Tečka.

0 0
možnosti

Také se divím, že Němci a spol. tu nevděčnou bandu pořád financují.

2 0
možnosti

Pryč z eu, dokud nebude ta myšlenka trestná

6 3
možnosti

J18a10n 49L23u85k31á27š

25. 4. 2018 20:02

Tahle politika se uz v EU stejne leta potichu praktikuje. Kdyz napr. chcete EU grant na projekt, je verejnym tajemstvim, ze je dobre zapojit tam nejakou instituci z jihu. Vetsinou na projektu houby udelaji, ale vas to nic nestoji a zvysuje to sanci, ze grant ziskate.

0 0
možnosti

Nemám námitek proti novému dělení, jen mně zkuste vysvětlit proč by mělo chudé Česko nebo chudé Slovensko přispívat bohatším zemím typu Španělsko či Itálie? Původní smysl dle HDP smysl dával, ted ne. Čili Česko a Slovensko nic nedostane, ale ani nic nedá. Fiskální politika EUR není problém České republiky.

4 0
možnosti

J16a41n 60L85u65k44á34š

25. 4. 2018 19:59

Ono to bohatstvi je relativni. U nas je napr. bezne, ze si mlady pracujici clovek muze dovolit bydlet sam, v Italii napr. smula.

4 0
možnosti

Tak nevím, nějak se mi to nezdá. V článku není nic, co by potvrzovalo titulek článku. Že by chyba v překladu?

3 0
možnosti

Země jižní Evropy jsou tak strašně zasažené finanční krizí ze 2 základních důvodů a za oba může EU.

1) EUR - nemožnost vykonávat vlastní monetární politiku. Vzpomeňte si na drachmu, pesos, nebo liru. Krabička sirek stále tisíce. Nedostatečnou výkonnost ekonimiky byli schopni kompenzovat devalvací měny a zůstat konkurenceschopní. V porovnání s Němcem budou Španělé, nebo Italové daleko za nimi a kurzem EUR nehnou

2) dotace - jen podpořily neefektivitu a obecně nižší výkonnost jižních zemí. Chápu, že je to i podnebím, ale co si budeme nalhávat....

13 2
možnosti

I37v25a84n 91V29a33š93e43k

25. 4. 2018 19:01

A je to tím,že se nerespektuje.Poručíme větru dešti.

1 0
možnosti

J14a75n 43V85l20č50e48k

25. 4. 2018 18:48

Do zemí odmítajících solidaritu a celoevropskou spolupráci by neměl jít ani cent.

2 13
možnosti

Pokud nebudou do EU posílat ani cent, jsem pro.

3 0
možnosti

Souhlas. Peníze by v Česku stejně zase rozkradli premiéři a kmotři, tak raději zemím, které jsou ochotny spolupracovat.

4 1
možnosti

I23v82a82n 29V46a30š23e39k

25. 4. 2018 18:57

Dal jsem plus,protože souhlasím z rozkrádáním.Vlastně se mi líbí i to spolupracující.Nižší ročník ví proč.

0 0
možnosti