- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Merkelova vyjadrila soustrast. To je zajimave, nikdy nevyjadruje soustrast rodinam lidi zavrazdenych Muslimy....
Ještě bych doplnil, že velmi často v Iránu uvidíte podobná letadla s ukrajinskou imatrikulačkou. Ukrajina v době sankcí tato letadla Iránu pronajímala.
Divný. I když je ATR-72 děsivá plečka, platí za jedno z nejbezpečnějších letadel. Mno, nesuďme závěry předčasně a doufejme, že bude vše korektně vyšetřeno....
Děsivou plečkou bych ji určitě nenazval. Na to že aerodynamicky není nijak krásná, je velmi ekonomická a na krátkých tratích ji lze vytknout pouze hlučnost. Má slabinu v citlivosti na námrazu a potřebuje piloty, kteří ještě umí klasickou pilotáž, ale jinak nemá moc konkurentů.
Tak a kto prvý napíše,že letecká doprava je stále najbezpečnejšia ??? Za krátky čas 2 zrútené lietadla a žiaden cestujúci neprežil
A tisíce jich denně doleti v pořádku. Nebo myslíte, ze každý den léta všude po světě jen nějakých 10 letadel? Pak by ta zricena dvě byla skutečně alarmující.
proc tu nejsou posmesne poznamky jako tomu bylo kdyz spadlo to ruske
Letadla ponejvíce padají: 1/. Lidským pochybením
2/. Technickou vadou
3/. Dle důležitosti přepravovaných osob - na činnost Mossad, MI6 a CIA. (I když, trojku jsem měl uvést na místě prvém, zvláště v této oblasti).
80% je lidský faktor
- tam patří i technické vady, které měly být odstraněny a nebyl v souladu s předpisy
20% technické závady
- to jsou věci, které se neprojevovaly a vedly k nějakému problému s fatálními následky - nepatří tam třeba vysazení motoru a poslání letadla po křídle k zemi - to je již lidský faktor, pilot neumí zatáčet s vypnutým motorem
Nezávidím záchranářům a vyšetřovatelům v těch horách pracovat. Je to tam mnohem horší, než v Alpách.
Tak třeba by to mohli hodit na Američany.
Tak ono se snad nikdy nestalo, že by spadli dvě velká letadla nezávisle na sobě během jednoho dne.