- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Právě se vyhnuli velké nehodě... způsobila ji technická závada... ale cestující v nebezpečí nebyli. Tomu říkám umění "komunikace s veřejností"
Stejně by mě zajímalo, kdo by za nehodu nesl odpovědnost. A potom , jak to bude u automatických aut.
Vancouversky Skytrain jezdi automaticky bez ridicu uz od sveho zacatku. A to je zhruba 35 let...
V Lille je plně automatické metro od 80. let, jako první na světě.
Kdybyste se zeptali včera, sebejistě by vám tvrdili, že nic takového se stát nemůže.
O letadlech nám také tvrdí, že je vše zdvojeno až ztrojeno a pak řeknou, že Boeing havaroval proto, že JEDNO čidlo nefungovalo. Mají tam sice další čidla, ale ty jsou jen pro piloty a automatický systém (na který se piloti spoléhají) tak vycházel z chybných hodnot.
Pokud nezvládáme udělat bezpečné autonomní metro (nic jednoduššího neexistuje) tak není dobré se pouštět do něčeho složitějšího a už vůbec ne to autonomních aut, protože nic složitějšího jak autonomní auto není... Tvrdit, že když souprava zastavila dřív než došlo k nárazu, že nedošlo k ohrožení je jako tvrdit, že lítat s jedním motorem je OK, protože letadlo přece nespadlo takže taky nikdo nebyl ohrožen
No moc se jim nedivim.. nicmene ja kdyz sem si minule v letadle pustil "vteriny pred katastrofou", pani vedle me malem jeblo.. delala sceny, ze sem to musel vypnout
A to jí nevadilo, že letadlo nemělo filánž?
autonomní metro v autonomním tunelu.....
Vzpoura strojů! Já věděl, že to jednou přijde. Soudný den se (zase) blíží.
"Pařížský dopravní podnik RATP uvedl, že za incident mohla technická závada a cestující nebyli v ohrožení."
Cestující nebyli v ohrožení? Já se domnívám, že v ohrožení byli, pokud ovšem RATP nebral tuto jízdu jako plánované nevšední adrenalinové zpestření.
Cestující dokonce slyšeli výbuch. Nejspíš se jednalo o zkrat.
To je problém techniky. Nemá zdravý rozum a v případě poruchy se chová úplně tupě.