- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..nizkonakladovek ci pilotu litajici kratke trate. pilot letici z Londyna do La,krom predletove pripravy,vzletu a navedeni letadla do patricne letove hladiny ma pak cca 7 hod veget nez zacne sestupovat a jde na pristani. v kabine jsou dva. Maximalne by mohl byt unaveny z dovadeni s letuskama.
odpocati, za ty prachy by mohli mit dost klidu k odpocinku... ja prijit do prace neodpocaty, tak me poslou domu, a pro recidive vyhodi. a to nejsem zodpovedny za tolik lidi jako piloti.
MUSÍ ZAPARKOVAT KAŽDÉ 4 HODINY ŘÍZENÍ NA ODPOČÍVADLE A MÍT 30 MINUT PAUZU. MAXIMÁLNĚ MOHOU PILOTOVAT 8 HODIN, PAK MUSÍ NÁSLEDOVAT PŘESTÁVKA NA MINIMÁLNĚ 8 HODIN...
TO SNAD ÚŘAD PRÁCE NEKONTROLUJE ??? BÝVALÝ PAN MINISTR BY SE MĚL STYDĚT, ŽE TAM NEPOSLAL ŽÁDNOU KONTROLU :))
Náš ministr kontrolu na Brutské piloty???
psychologickou ujmu, tak budou muset mit malo klientu. Ale piloti, ti muzou padat na hubu, tam holt to nevadi
Bohužel to není jen v tomto povolání. Podívejte se na doktory, zdravotní sestry, dělníky, lidi v kancelářích, ale i děti ve školách. Stále jezdím hromadnou dopravou a mohu říct, že třetina autobusu ráno i na zpáteční cestě prostě spí únavou. Školy začínají často zbytečně brzo, dělníci jsou v rámci produktivity přetěžovaní, atp. Špatné taky je, že každý člověk je nastaven na jiný režim. My si zvolili "skřivančí" svět, kdy všechno začíná brzo ráno. Ale mnoho lidí podává nejlepší výkony, když se déle vyspí a pracuje spíše odpoledne nebo v noci.
Naštěstí, v mnoha případech si člověk max. trhne ostudu. Ale v některých povoláních je to vážně o hubu.
Kdežto unavený nezaměstnaný je pro své okolí bezpečný.
A jste pilot nebo pasažér?
a chrápe cca 23 hodin denně
ten tím ale nic a nikoho neohrozí. Dobré jméno nám kazí v přímém přenosu někdo jiný
prvním místě. A šéfové si vesele přidávají....
Klid,dnesni letadla pristavaji sama pocitacem,pilot je tam jen jako posledni instance a ovladac pocitacu