- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musím odmítnout jako nesmyslné úvahy, že za tím byla ztráta orientace pilota. . Viditelnost byla dobrá a hustě obydlené pobřeží u Soči září jako vánoční stromeček. Stejně tak pobřežní vody plné plavidel. Ztráta vizuelní orientace za takových podmínek v podstatě není možná. Navíc letadlo bylo krátce po startu, kdy stoupá pod strmým úhlem a převést ho do klesání vyžaduje i změnu vyvážení nebo velké síly v řízení atd. To nemluvím o tom, že podle svědků letoun byl v pádu, nikoli v řízeném letu do země (moře) . Něco tu smrdí.
Znáte to letiště? je to proti moři, vzlet byl za tmy a Soči měli dokonale v zádech atd atd
Nechápu, že to nakonec nebyli ukrajinští fašisté nebo Čečenci..
Nevím, ale v případě havárie ve Smolensku se uvádí, že kdosi nutil piloty aby co nejdřív přistáli. A zlé jazyky říkají, že letadlo mělo zpoždění, a hrozilo, že bomba vybuchne ještě ve vzduchu a ne až při přistání, aby to vypadalo jako nehoda. A z toho pochází ty vtipy, že Rusáci poslali Polákům kondolenci a zapomněli na časový posun a že kondolence dorazila hodinu před havárií :-)
zapisovače ze Smolenska nezpochybnili ani ti nejzmatenější Poláci. vaše teorie by mohla být pravdivá jedině v případě, že by byl Kaczyński ruský agent na sebevražedné misi a dokonale dokázal napodobit hlasy pilotů, přístrojů a následně při havárii věrně simuloval související zvuky.
To je nejlepší hodit všechno na pilota, ten se nemůže bránit. Jak nezorientoval? K čemu mají všechny ty navigační a bezpečnostní systémy? Ruské letadlo = letící rakev.
Par zajimavosti.
Behem vysetrovani nasli a zachranili vrak sovetskeho bombarderu z lend-lease -Douglas A-20 Havoc/DB-7 Boston :: http://www.interfax.ru/russia/546071
Pred mesicem mluvili jinak :: https://www.ruaviation.com/news/2017/5/5/8675/?h
Lec, nyni to prisuzuji tomu ze to proste v napjatem itinerari sve cesty odflakli :: https://www.rt.com/news/390352-pilot-error-tu-154-crash/
V ruskych mediich o havarii a vysetrovani ::
No tak jsme se dočkali a o tom zařízení co nakládali ani slovo, hlavně že to mají na koho hodit....
Nemyslim si ze to je chyba pilota, obzvlast kdyz jsou tam dva. Chtelo by to rozepsat co tedy udelal spatne...
Veril smyslum a ne pristrojum a byl to kapitan letu.
bohužel rutinní záležitost. Sám tam nebyl, ale byl tak zkušený, že měl plnou důvěru.
Dobře. Beru. Ale proč v článku není chyba pilota popsána konkrétně. Tedy zajímalo by mě, v čem ta chyba měla být...
Mate to popsane jinde...
Stává se to při nočním startu nad mořem, kdy pilot nevidí horizont. Akcelerace při letu může ‚zmást‘ čidla polohy ve vnitřním uchu. Pilot nic nevidí a laicky řečeno nabude dojmu, že letadlo příliš stoupá. Pokud se přestane dívat na přístroje a reaguje jen podle toho, co cítí, tak je schopen letadlo poslat k zemi v přesvědčení, že pouze koriguje příliš prudké stoupání. Takové případy se už staly,“ vysvětluje letecká publicistka Tereza Šírová.