| foto: CNC - Šéfredaktor Blesku Radek Lain, Mediahub

Blesk vrací svou hru Trhák

Dnes se nejprodávanější české noviny vrací k osvědčené podpoře prodeje – hře Trhák.

Akce začala dnes a potrvá do patnáctého října. Na titulních stranách Blesku a Nedělního Blesku se tak opět objeví hrací kupon. Po jeho odtržení mohou čtenáři nejčtenějšího bulváru vyhrát některou z cen v souhrnné hodnotě 17,6 milionu korun.

„Velmi nás těší, že jsme na začátku roku našim čtenářům přinesli zcela revoluční soutěž, která mezi nimi vzbudila obrovský zájem a díky které mají šanci získat peněžité výhry a další ceny. Ty jim mohou pomoci usnadnit jejich život,“ říká šéfredaktor Blesku Radek Lain.

"Hra bude i tentokrát podpořena masivní kampaní, která zahrnuje vedle mediamixu printových a on-line médií z portfolia Czech News Center a.s. a CN Invest a.s. také spoty na všech hlavních TV stanicích, plošnou kampaň v nejsilnějších českých rádiích, outdoor (billboardy, POS materiály u největších prodejců tisku) a samozřejmě kampaň na sociálních sítích,“ uvedla mluvčí mediálního domu CNC Adéla Mikešová.


Video