- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejně je zajímavé, že máme sice společný trh s elektřinou, ale vlastně ho tvoří několik "podtrhů". My jednoznačně patříme k tomu německému a to se nezmění.
To je fakt. S tím musíme počítat. Je to zase lepší než patřit k francouzskému trhu. Je to divné, když Francouzi tolik sází na jádro a jsou bezemisní, ale jsou ještě dražší než Němci. Alespoň zatím. Výhodný by byl severní skandinávský trh (hodně vody, ale taky výhodný mix vyrovnaný ve všech zemích tohoto subtrhu). Pro nás jako spotřebitele bude důležitý náš trh, protože česká energetická soběstačnost je fiktivní cíl, když jsme součástí německého trhu s elektřinou. Nám jde nakonec o ceny elektřiny pro české zákazníky, ne odkud ta elektřina je. A jeden nebo dva nové jaderné bloky v Česku to bohužel vůbec nevyřeší.
Superman a na dvou místech? Ministr a senátor v jednom balení? Je jasné o co jde a není pochyb o čem to je. Příští rok končí její senátorské období a volby dopadnou - bůh ví jak.
Když víte, že p. Hubáčková hlasovala 1.7.21 proti petici VODA JE ŽIVOT, http://www.pravdaovode.cz/petice , tzn. mimo jiné proti vyšetření protiprávních tunelů městských vodáren a proti prosazení dodržování zákonů ČR. Pak je její přínos životnému prostředí vlastně předem dán.
Od paní Hubáčkové z KDU v nové vládě p. Fialy, na Ministerstvu životního prostředí, proto nic pozitivního nečekáme a důvody, které nás k tomuto vedou, jsou dány reálnou zkušeností s jejím velmi podivným jednání nejen při projednávání petice VODA JE ŽIVOT v senátu.
Její vystupování proti nápravě pochybného systému správy vodárenství - resp. její rétoriku by měl znát každý občan ČR, aby si mohl posoudit - zda hájí zájmy občanů nebo ne.
Proto nadace PRAVDA O VODĚ zdokumentovala, co ji bylo doručeno za důkazy, co tvrdí a jak jedná. https://pravdaovode.cz/hubackova-ano-ne/
Zeman chce, aby po něm něco zbylo, bylo pojmenované, aby se nesmazatelně zapsal do českých dějin jako např. KarelIV. nebo Masaryk a je jedno zda to bude výhodné či nikoliv. Zapsal se už dávno, ale v negativně. Pokud chce, aby se po něm něco pojmenovalo, kanálů tu máme dost.
Úplně zbytečná a dlouhá šaškárna. Zbytečně nám hrozně dlouho vládne vláda v demisi, které o nic nejde, a tudíž nic nedělá, zatímco tu řádí pandemie a ekonomika jde ke dnu. Jeden by skoro řekl, že se jedná o úmysl.
Mě se líbí jak tady každý prská. Ale že na to nepřišel on, tak to nevadí, on to chce. Nevím jestli je to blbost nebo ne. Ale jinde se lodě křižují nad sebou. Dělají se lodní výtahy atd. Spíš bych viděl že na to nikdy nebude.
Jak je možné že dříve po Labi plavali lodě i při menším průtoku vody a nebyly žádné přehrady, prostě byl jiný typ lodí.
to je jedno kdo na to přišel, je to hloupost tak jako tak - jen on ji nyní prosazuje
Kanál DOL je ekonimicky nefunkční. To ale neplatí o variantě kanálu poutě DO. Ta je ekonomický rentabilni. Byli by dobré se více zabývat touto možnosti.
kde jsi zjistil tu ekonomiku DO ? dík
Kandidáti ukazují charakter. Kdyby byl někdo servilní, přijede na inv. vozíku a dá se celý do krychle.
Kdyby mu slíbil kanál tak mají vládu ještě dnes. Ti lékaři nemůžou přece lhát, Zeman už nebude v úplně nejlepší duševní kondici
Aby jste se nedivil. Protože kdyby s ním souhlasili, tak se zeptá a kde na to vezmete. A bude čekat jak budou koktat. On není až tak hloupý jak se z něj dělá.
Jako chápu to propojeni moří, ale podle mě by to nestálo za to, velké lodě by to stejně nepojmulo, překládání a mnoho zdymadel, ta cesta byla extra pomalá. Raději železnici od Jadranu až k Baltu, kde by se dalo jet až 300km, bylo by to pro zboží i pro lidi co pojedou na dovču a hlavně narozdíl od lodí to bude eko a nebude to smrdět :)
právě, že po železnici je to stokrát levnější....byly toho plné články, jen tady v IDNESu se toho moc o tom nepsalo
Studenti mají hlavně studovat to, co chtějí. To jesli najdou nebo nenajdou uplatnění, je jejich věc.