- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdražení jízdného není vůbec nutností pokud dojde k zeštíhlení kancelářského mnegmentu DP.Proč má řidič vydělávat na tři uředníky.Doposud žádný řiditel toto nedokázal ani současný se ktomu moc nemá.Pouze zbytečné kontrolní orgány kolem sebe kopou a obtěžují jízní personál hloupýmy předpisy.Vypadá to tak jako by současný reditel DP byl nástrojen mdré totality,která chce za pomoci P.Béma rozložit celé DP aby se zase někdo těžce nabalíkoval.Práce je namáhavá a časově náročná,platově jsme se dostali už pod uroveň soukromých dopravců.Spoustu dopravců má už dávno vyší platové ohodnocení.Ukázka toho je nedávný kurz ze skupiny B osobní vozy na skupinu D je to velká finanční pomoc ale z celé Prahy se přihlásili pouze dva lide.To hovoří o tom jaké zázemí vytváří DP svému jízdnímu personálu.Je třeba si uvědomit že řidiči vytvářejí finanční sprostředky podniku.Doufám že si pan Dvořák konečně zlepší podmínky řidičům DP. Děkuji
U těch co mají monopol je každé zdražování, vždycky a zcela nezbytné, to vidíme i v tom ČEZu, těch všech vodárnách kde to zdražování 10% ročně snad neskončí nikdy. Okecá se to vždycky třeba se vymyslí v tom monopolním postavení nějaká burza a potom se ceny prohlásí za tržní. Takto se choval svého času i nějaký Telecom s Internetem, je zajímavé že už dneska v tom nepokračuje. Což takhle v Praze tu dopravu rozdělit na několik konkurečních součástí a privatizovat jako se to stalo s tím neschopným molochem ČSAD, kde ta doprava najednou funguje jako nikdy jindy.
Nevím jestli má cenu se na něco ptát. Nedávno jsem volal z mobilu dotázal jsem se, zdali by bylo možné na Rajské zahradě vyvěsit jiízdní řád metra také na druhém konci nástupiště směrem do centra. Slečna poděkovala a to bylo vše. I tato maličkost bylo pro DP příliš těžkou a tak se na to vykašlali. Zbytečně jsem vyhodil 7,50 Kč
Dlouhodobé zdražování jízdného je projev totální neschopnosti DPP ohlídat si černé pasažéry. I nadále budou jejich jízdy platit poctiví občané. Je to ale jen a jen problém DPP a nelze ho donekonečna přenášet na platící cestující. Po žádném zdražení jsem nezavadil ve vozech metra o revizora. DPP nutí slušné lidi jezdit rovněž na černo.
Co by taky dělal revizor ve voze metra???
zpravy z katastrofalni dopravni situace Praze 2012:
po tom co jizdne vystoupalo az na 125 kc za osobu,jezdi vsichni auty a berou si hromadne taxiky.Zacpa zacina o 6 hodine ranni a konci okolo 2200.Do vedeni dopravnich podniku se nemuzeme jiz 2 tydny dovolat,aby situaci komentovali.Zdroj blizky redakci uvedl ,ze se maganment postrada uz mnohem dele a predpoklada se ,ze zmizel nekde v zahranici.Zdrazeni ovsem schvali radni tutiz je nadale v radne platnosti..
Co se týče těch sedaček.Čalouněný sesle jsou ta nejnehygieničtější zvrhlost.Jistě,že se nedá ohlídat,jestli si sedne připo... cestující nebo houmlesák,který viděl vodu naposledy o povodních. A o tom to je.A do laminátový sesle nikdo neskryje injekční stříkačku.
V nejaky diskuzi driv jsem cetl, ze prej to calouneni cisti chemicky a ze to pry je naopak hygienictejsi nez stary sedacky v tramvajich, ktery pretrou nejakym hnusnym hadrem. Tezko rict... Mozna to je spis jen o pocitu.
S hodne nesouhlasnymi nazory souhlasim taky, ale...
Mam rocni kupon za 4150, na den me tedy stoji litacka 11 kacek. To mi prijde jako hodne dobra cena za to, ze muzu kdykoliv, napriklad i ve tri rano, cestovat. Jen ten komfort, ten je problem. Rad si priplatim, jestlize bude znat zlepseni...
to je presne, ja jsem v pohode,tak ostatni taky...pokud jezdis mhd jen obcas a jedes s odrostlejsimi detmi nekam na vylet,tak ti cesta tam a zpet s celou rodinou (osoby) vyjde na slisne penize..na kratsi vzdalenosti si tedy beru taxi,protoze je to vyhodnejsi.a to neni dobre
"Mzdy jsou u nás v porovnání se Západem nižší, ale drtivá většina
nákladových vstupů je na stejné cenové úrovni jako na Západě,"
vysvětlil ředitel."
To je krutá pravda. Ale jestli se podle tohoto budou orientovat všichni, tak za chvíli budem jezdit, tak pěškobusem, protože budem rádi, když nás náš ČEZ neodřízne od elektřiny...
A ještě jeden názor. Kdyby na metro nebyla jedná blbá přepážka, kterou dítě na 10 let přeskočí a pod 10 podleze, tak by si někdo musel koupit i ten lístek a ne, že s lístkem bude jezdit jen babička z Horní Dolní, která byla v Praze naposledy na projevu Gotwalda. Kdo byl například v Paříži, tak potvrdí. Někde musíte projít s jednou jízdenkou i 4 kontroly, které jen tak nezdoláte.
to přiznávám, ale argument pro zvýšení ceny jízdného z důvodu, že je jedno z nejnižších v Evropě, mě fakt nadzvedl. Podle mě je úplně jedno jestli máme srovnatelnou kupní sílu nebo ne. DP hl.m. Prahy není soukomá firma, nevidím jediný důvod proč by měla být zisková, ať je klidně hluboce ztrátová, jestliže by prioritou bylo zajištění levné a kvalitní dopravy. Pan Dvořák asi má priority posunuté jinak a Magistrát také. Možná by bylo pro občany přece jen přínosnější, držet nízké ceny MHD, zajistit dostatečný počet P+R parkovišť ...než vymýšlet hovadiny...jako třeba pořádání olympiády..je to skutečně otázka priorit.
Pan Dvořák, je debil z TV Prima, co se kdo diví jeho scestné filozofii, za chvíli v metru budou "koláče sledovanosti" něčeho co nás určitě bude zajímat stejně jako erotické zážitky pánů předsedů politických stran. Hlavně že vytáhne prašulky , na své pitomé nápady.Kdyby ty finance které mají investovali do "klalitnějšího "zajištění vstupu a výstupu ze stanic metra, tak jim ubyde "čerňáku" a bude klid.