- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na varene nudli,muze se stat, ze se v Praze jako dopravni prostredek uplatni i osel...
Pamatuji, kdy jízní řády dělaly dvě velice chytré dámy a dokonce je psaly ručně a šlo to,všichni v DP ví že ROPID je příživnická organizace,která ničemu nerozumí.
Cože, ty jízdní řády co vypadaly jako tištěné, ty psaly dvě "báby". No klobouk před nima dolů a ROPID do Brusele
na co vlastne potrebujeme ROPID? to se DPP a CD nedokazi dohodnout sami?
od doby co je ROPID na svete je v MHD cim dal tim vetsi binec - vlaky se jako doplnek paterniho metra stale nedaji pouzit, uznavani jizdenek porad nefuguje jak by melo, o logice znaceni linek a jejich vedeni vubec nemluve
Poměrně často potřebuji k návratu domů předposlední či poslední spoj metra, tak jsem rád, že je neruší. Ale kdyby mohla být nahoře nad eskelátorem tabule s textem: po odečtení doby k cestě dolů jede následující spoj směr A v tolik, směr B v tolik potažmo nejede, poslední odjede dřív, bylo by to fajn. Takto na Hradčanské, kde jede eskelátor skoro 3 minuty člověk ztratí šíleně času, 3 minuty dolů, pár vteřin chůze na nástupiště, vyslechnutí vtipné hlášky: "Upozorňujeme cestující, že poslední spoj směrem do centra již odjel" a další 3 minuty zpátky nahoru.. Za těch cca 7 minut by byl v pohodě na tramvaji a patrně ještě chytil poslední dení spoje, namísto prvních nočních. Pokud by podobné info bylo, tak by se dojezd posledním metrem zkrátil o dobu někde mezi 10ti minutami a hodinou.
Pokud mne pamět neklame, tak 108 kdysi jezdila původně z Divoké Šárky na Letiště (dnes Staré, jiné tehdy nebylo) a do Divoké Šárky jezdila vždy jen tramvaj 11, tramvaj 8 jedila na Bílou Horu, ale 108 tam prodloužili později. Takže asi tady bylo jinak. Dál autobusových linek bylo poměrně málo a tak 99 linek nemohlo být v padesátých letech naplněno. Později, pak to už MHD stála již 1,- Kč, byly dvoustovkové autobusy tzv. rychlíkové, které stály 2,- Kč. To z 119, která jezdila z Námka reubliky na Letiště (již Nové) udělali 219 a po zrušení dvoustovkových autobusůz ní udělali zase 119.