- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je až neuvěřitelné s jakým klidem lidé snášejí stádovou přepravu MHD v době špičky. Za poměrně vysoké jízdné není v metru místo ani na pohodlné stání s právem na jakousi "diskrétní zónu" natož na místo k sezení! Občas není zbytí a MHD použít musím, mám až fóbii z kapsářů, kteří takto přeplněné spoje vyhledávají a o špinavých bezdomovcích= 100%neplatičích nemluvě. Připadá mi, že Dp Praha si řádně platících cestujících neváží a uvažuje dál o tom jak jim cestování MHD "zpříjemnit" popř zdražit.
Pokud mame jet s mužem do centra Prahy,např. za kulturou vychází nás auto levněji a hlavně pohodlněji.Nemusíme vyrážet s velkým časovým přestihem pro případ, že spoj s 20min intervalem vynechá což se v našem koutě Phy běžně stává.Tam kam dojedu autem za 5-10min potřebuji s MHD nejméně 3/4hod i kvůli časové rezervě a "návaznosti" spojů! Co byste volili vy?
Tzv. pásmový provoz funguje na druhém konci C-éčka (Kačerov-Háje) již hodně dlouho.
V ranní špičce každá druhá souprava končí na "konečné" Kačerov. A pak soupravy které pokračují do Hájí jsou přecpané. A nikdo to neřeší.
Nikdo to neřeší, protože to není pravda. Na Kačerově končí vlaky až po skončení ranní nebo odpolední špičky prostě proto, že je tam depo, do kterého ty vlaky, které nejsou mimo špičku potřeba, prostě po půl deváté zajedou a ven zas vyjedou na odpoledne. Někdy ten první nebo druhej, co zatahuje, ještě veze celkem dost lidí, takže je vlak na Háje pak dost plný, ale dá se to v pohodě přežít. Lépe než aby ty vlaky jezdily pak ještě hodinu prázdné z Hájů do centa až do Letňan a zpět. Takže pře kritickými výkřiky se mrkněte na jízdní řád. První vlak na kačerově zatahuje až přesně v 8:30, před tím tři hodiny tam z důvodu ulehčení kapacity obratových kolejí na Hájích obrací za dvě a půl hodiny z cca 75 vlaků jen tři. To už je jen provozní nutnost. Odpoledne zatahuje na Kačerově první vlak až v 17:47.
No a proto jezdím autem už pravidelně. Ještě před rokem a půl jsem služeb téhle divné organizace využil, ale od ledna 2008, kdy zdražila jízdné na 26 a postupně osekává spoje, jsem jel jednou metrem - a už to nebudu zkoušet, poměr cena a výkon hraje do karet automobilu. Např. dnes. Řidiči sice neumí na sněhu jezdit, ale pořád doskáču všude dřív, než s MHD - a k tomu si připočítám, že bych za těch jejich 26 korun stál. Já seděl, poslouchal muziku a nikdo se na mě nelepil. A ještě jedna vec, v roce 2008 jsem nebyl ani jednou nastydlý, protože jsem nejel MHD:)))) Takže, vzkaz - osekávejte, osekávejte, však oni lidi pochopí, že jste banda gaunerů.
Když bude muset platit tato velká skupina obyvatel plné jízdné (není jediný důvod, proč ne, i za komunismu, po kterém se vetšině z nich stýská, ho platili), bude na provoz pražské MHD peněz dost!
Ty kreténe, chtěla bych tě vidět platit činži, telefon, elektriku a plyn z penze 8.200 korun. A ještě za pár stanic dát 26 kč tam a 26 zpátky. To jsem snad nehákovala celý život proto, abych dřepěla doma a ty jsi za mý daně vystudoval (o čemž pochybuji).
ja to ani nebudu cist cely, ale uz par let jezdim vyhradne autem, dopravou namatkove, a vim, ze bez auta ani ranu.....cekat 20minut by me nikdo nedonutil
stejě tak, jako tisíce lidí nikdo nedonutí lézt v zimě do vymrzlýho auta, škrábat okna nebo čekat deset minut na zahřátí a rozmrazení, dále čekat v kolonách, nervovat se se silničníma neumětelema atd. Ať každý dělá co mu vyhovuje... Já osobně ač můžu jezdit do práce autem jezdím MHD (a to je dojezd cca časově nastejno)
Nejak se nemuzu dopocitat na ty platy. 28 000*12*1100=370 milionu.
Jak tedy mohli vyplatit 4 miliardy??? Neni to chyba v desetinne carce jako obv.?
zadnou tam nemas, tak to je tezko soudit
že se ruší (omezují) spoje viz. článek mi přijde celkem racionální... ..ovšem co mě opravdu na DP opravdu štve (rozuměj s.e.r.e.) je to, že když si zaplatím službu musím pak sdílet vagony tramvají s bezdomovci, ožraly a podobnou lůzou.... ...proč DP nenajme několik zaměstnanců, kteří budou provádět namátkovou kontrolu vagonů a takováto individua vyhazovat ven (přepravní řád jim to umožnuje)??? za letošní zimu jsem v tramvaji cestou z práce potkal již tři zechcaný bezdomovce, opravdu lahůdka, ty co jenom smrdí ani nepočítám... ...když si představím, že si pak po takovymhle prasátku sednu na promočenou polstrovanou sedačku....
Obdivuji lidi co si v MHD sednou.
Od doby co jsem před lety viděl a cítil posraného chlapa, který si v metru v klidu sednul na sedačku, to nedělám.
Další možností je i zmrazení platů
A pěkně od nejvyšších míst.
Co treba napsat do titulku, ze se to tyka prahy? Nebo snad jinde tramvaje nemaji, nebo co?