Zmíněná zakázka porušuje téměř vše, co primátor Bohuslav Svoboda všem Pražanům neustále slibuje.
Je netransparentní, pokud totiž zájemce o zakázku nezaměstnává jasnovidce, nemá šanci se o ní dozvědět. Pokud nepatří mezi tři vyvolené přátele vedení TSK, kteří budou osloveni.
TSK hledá firmu, jež by přečetla noviny, radila, jak má firma komunikovat s veřejností, prezentovala TSK na Facebooku, pořádala setkání s novináři nebo se starala o web. Zájemci se mohou hlásit do 2. dubna.
Kdyby to ovšem věděli. TSK nabídku nezveřejnila ani na svém webu, ani na úřední desce magistrátu hlavního města Prahy.
"Jedná se o zakázku malého rozsahu do dvou milionů korun bez DPH, při které dodržujeme paragraf 6 zákona 137/2006. Podle vnitřních předpisů organizace při ní musí být osloveni minimálně tři uchazeči," sdělil mluvčí TSK Tomáš Mrázek.
Toho by vybraná firma v jeho nepřítomnosti zastupovala. A v době jeho přítomnosti by také dělala jeho práci. Co jiného než práce mluvčího jsou poptávané služby z úvodu textu?
V podmínkách TSK nechává zájemce, aby navrhli smlouvu, místo aby přistoupili na podmínky navržené městskou firmou, jakou TSK je. Podmínky jsou navíc vágní, stačí pracovat v oboru a mít reference z jednoho většího obchodu. To již v podstatě není soutěž, ale dar.