Diskuze

SuperKlaus a „zločinní“ Gruzínci

Václav Klaus je intelektuálně zvláštní tvor. Miluje originalitu a je často originální. Jenže jako by byl rozdvojen: když Klaus řekne něco úchvatného, SuperKlaus řekne ještě něco úchvatnějšího. Což už bohužel často bývá – jak to říci a neurazit hlavu státu – věc přinejmenším "meritorně arbitrární".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PetroleumLampoIdorablo

29. 8. 2008 10:14
Jiní novináři:

Oblíbeným tvrzením řady politiků a publicistů je, že Václav Klaus je proruský agent na Hradě. Zveřejněná prezidentova sdělení to nepotvrzují.

Trvá na tom, že válku mezi dvěma zeměmi odstartoval gruzínský vojenský útok na Jižní Osetii. Zároveň odsoudil masivní nasazení ruské armády.

0 0
možnosti

PetroleumLampoIdorablo

29. 8. 2008 10:14
Re: Jiní novináři:

Ruští představitelé dlouho varovali: pokud bude Washington za přispění NATO pokračovat v politice, která má svůj původ v 90. letech a která je v Rusku vnímána jako vytlačování Moskvy z oblastí jejího přirozeného zájmu obzvláště ponižujícím způsobem, mají USA a NATO počítat s ruskou odpovědí. Nyní přišla.

Kreml se rozhodl – zřejmě promyšleně – přesně opakovat postupy Bílého domu. Místo Kosova je tu Jižní Osetie a Abcházie. Vystupování z pozice síly je převzato přes kopírák od americké administrativy

0 0
možnosti

PetroleumLampoIdorablo

29. 8. 2008 10:13
Jiní novináři:

Někdejší americký velvyslanec v Moskvě za Reaganovy administrativy Jack F. Matlock odmítá obvinění, že Rusko změnilo hranice v Evropě: „První, kdo tyto hranice změnil, jsme byli my v Srbsku... Navíc expanze NATO nabyla protiruského charakteru v souvislosti s Bushovým plánem rozmístit radar a antirakety v Česku a Polsku.“

0 0
možnosti

PetroleumLampoIdorablo

29. 8. 2008 10:12
Otázkou je

proč jsem také od vás nenašel kritiku porušování rezolucí OSN a mediální boj za územní celistvost Srbska? Redakce nedovolila? Oj ty svobodo slova, jak úžasně se o tobě plká!

Je to jen obrácení zrcadla a skutečnost je tatáž. Jenže vy chcete mít zrcadlo otočené tak, aby vrhalo prasátka do očí jiným.

Je dost velkou zhovadilosti ze zpráv dělat komentovanou propagandu. Neméně nechutné je i z osobního názoru dělat manipulaci.

0 0
možnosti

Jirka

23. 8. 2008 9:46
Všichni kritikové Klausova názoru

co říkáte na vyjádření nového amerického velvyslence v Rusku?

Co teď s tím? Doufám, že s tím budete umět vypořádat.

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/valka-na-kavkaze/ambasador-usa-oduvodnena-reakce-rusu-na-utok-gruzincu_76920.html

Výňatek: Ruská vojska reagovala na gruzínský útok na mírové jednotky Ruské federace v Jižní Osetii zcela odůvodněně. Uvedl to nový americký velvyslanec v Rusku John Beyrle v rozhovoru, který dnes zveřejnil list Kommersant. Spojené státy podle velvyslance od samého počátku opakovaly, že rusko-gruzínský konflikt nelze řešit silou.

Až do posledního okamžiku Washington přesvědčoval gruzínskou stranu, aby se do ničeho takového nepouštěla, a nyní přesvědčuje ruskou stranu, aby ctila dohodu o příměří a o odchodu jejích vojsk z gruzínského území, řekl Beyrle.

0 0
možnosti

František Koudelka 4.Kyju

23. 8. 2008 9:54
Re: Všichni kritikové Klausova názoru

Ten výňatek jsi dost ykrátil buď ty nebo Kommersant.

0 0
možnosti

prorok.pravejj

21. 8. 2008 8:47
Přesné...

R^

0 0
možnosti

weneto

21. 8. 2008 8:46
autorova Kritika

nabývá na absurditě v momentě kdy si člověk uvědomí že tedy v očích západu Srbové toto právo nemají zatímco Gruzínci ano - jsem raději když se mýlí Klaus než když tak učiní celá západní společnost, která jednomu národu právo na sebeurčení dopřeje dokonce s bombardováním hlavního města státu od kterého se mají odtrhnout a u druhého je v šoku když to samé dělá Rusko

0 0
možnosti

ruibo

21. 8. 2008 7:40
stetina

je jedinej ktery situaci na kavkaze rozumi a trefil jadro problemu......dlouhodoba rusifikace osetie a hojna podpora separatistu pak vyustili ve valku......takova ruska armada, v tomhle poctu a ozbrojeni se jen tak ne prevali do osetie, muselo to byt naplanovane a pripravene a pak.....faktem je ze ruska armada vpadla na uzemi gruzie a ne gruzinska na uzemi ruska.....je to to sami co udelal hitler se sudetama a milosevic s chorvatskem a bih.....takze putin=hitler..........smrt komousum!!!!;-€

0 0
možnosti

papanikula

19. 8. 2008 23:39
stetina agent STB - Cibulkovy seznamy

Pan senátor Štětina zabodoval se svým tvrzením, že Rusko vstoupilo do Osetie před Gruzínskou armádou s tím, že cílem bylo dobýt Tbilisi, což se díky hrdinnému oporu nezdařilo. Možné je všechno, ale nějak nerozumím gruzínské vojenské strategii, kdy na předpokládaný útok ruské armády reagovalo bombardováním Cchvinnali. Napadá mne jediné vysvětlení, že tam byli pouze ruští vojáci převlečení za civilisty.

Pan senátor začíná být bohužel směšný...

0 0
možnosti

perpartes

19. 8. 2008 23:07
Komárek je vždy vyvážený.

Někdy až k zbláznění.Málokdy s ním nesouhlasím.

0 0
možnosti

2mmmm_2

19. 8. 2008 23:01
S článek naprosto nesouhlasím.

0 0
možnosti