- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak říká šéf MHD, jako dobytek a to již delší dobu a berou si tak jako rukojmí cestující. Je k pochopení vaše nervozita, ale cestující za dlouhodobě špatné řízení v MHD samozřejmě nemohou
Problém je v tom, že pan Pavel Procházka, šéf Ropidu, sám nejezdí po Praze tramvají. Kdyby nejezdil služebním vozem s řidičem a občas si užil čekání na tramvaj i nenavazující přestupy, možná že by grafikon klapal poněkud lépe.
Jistě ve vzduchu visí námitka, mohl jsi se lépe učit, a také by tě vozil řidič, jenže zase by platila analogická námitka jako v článku: ty limuzíny by se do ulic všechny nevešly.:-)
"Na základě schválených standardů kvality obsaditelnosti, které činí 70 lidí na jeden vůz tramvaje". A pak se diví, že tolik lidí jezdí autem. Já se po Praze pohybuji jen autem když spěchám, nebo pěšky (chodím tak i do práce z Vršovic do Vysočan a zpět) když mám čas, v nouzi nejvyšší použiji metro. Tramvaje a autobusy, to je hnus, nával, smrad, co asi všechno absorbují ty froté sedačky to se raději ani nedomýšlet, k tyči se člověk kolikrát přilepí...
Takže díky vám a podobným je Praha tak zacpaná, že MHD skoro neprojede? Velice NEDĚKUJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jako dobytek? Ano! Ale mohou za to (nejen) batůžkáři, kteří přes svůj egoismus i v našláplé tramvaji svůj nacpaný batoh nesundavají a zabírají tak místo za dva!
bych uz zadnou dalsi MHD nedaval. Aspon udelaj lidi neco pro sve zdravi. A muzou skrtnout nejmin 80% nadzemnich linek.
Nemuzes to posuzovat podle toho, ze u Vas na vesnici dojdes z jednoho konce na druhej za 5 minut ...
Bus jede hodinu a nabírá zpoždění. 186 vymetá každou díru, jezdí podle plotu. 151 prodloužena kamsi do Třeboradic a v pondělí 15 minut zpoždění, v úterý 10 minut. Bezva. Děkujem
To samé platí o busech 136 a 177
Snad by bylo nejlépe veřejnou dopravu v Praze zrušít úplně. Pak by mohli odboráři stávkovat jak dlouho se jim bude líbit a nikomu to nebude vadit..
Ten strejda odpovídá jak robot... A přitom je zcela viditelné, že většina změn kterou ROzumu Prostí IDioti udělají, je k horšímu... vypráskat ty teoretiky
jen by mě zajímalo, kam se ti lidé ze zrušených tramvají vejdou. Metro je už teď v některých úsecích a určitých časech narvané tak, že se ti méně otrlí občané ani do soupravy nevejdou. Přitom například na lince C už intervaly nejdou zkrátit. Výsledkem plánovaných změn bude tudíž přesun části cestujících do automobilů, což je zcela v souladu s přáním radních, kteří by dotovanou městskou dopravu nejdraději zrušili úplně. Jen tu propustnost komunikací se nějak nedaří zlepšit, dnes byl například po celé odpoledne na většině z nich stupeň dopravy čtyři až pět, tedy v podstatě parkoviště.
Nejsem si jist, zda si paní redaktorka něco nevycucala z prstu. Rušit tramvaje v souběhu s metrem bylo v módě na přelomu 70. a 80. let a ani tehdy to vždycky neprošlo (podle původních plánů měla být kvůli metru A zrušena i trať Chotkovou ulicí, kvůli metru B trať v Sokolovské atd.).