- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Kocourku, kdyby byl zde zavládl rozvinutý socializmus, bylo by v globále všeho dost, na každého občana aspoň jedna zastávka. Avšak za současných poměrů je třeba se obávat, aby vám nezrušili tu zastávku v Doubravici.
Není to pouze doprava, co chce Praha organizovat pro všechny. Protože komu dal pán Bůh úřad, tomu dal i rozum.
ROPID paroduje svůj vlastní nesmyslný tarifní systém? Ale zdá se, že je to stejně netrklo.
Však už taky mají v Brně první zastávku s názvem "Pražská".
Z Florence je to do Brna jednu stanici autobusem. Nechápu ten humbuk kolem toho.
Nebo dvě pokud jede přes Jihlavu .
No plánují je ovšem omezit a nasadit vlaky couráky .
Skoro Seifertova ulice od 12. března zkolabovala. DPP, Magistrát Prahy a MČ Praha 3 selhaly. Uzavře-li se Husitská ulice tak to jedna ulice nepojme a Ondříčkovou a Siwiecovou ulicí nebo po Vinohradské třídě či Korunní ulici to jen tak hnát někdo nebude. Od 13. března tam jsou strážníci MP a koordinují dopravu. Jenže 3. dubna bude znovu mezi 7 až 10 hodinou zpoždění +10 minut.
Trapnější apríl jsem neviděl . Mě by více těšilo, aby příště DPP vymyslel lépe bezbariérovost. Linka NAD XC šla vést do zst. Roztyly kde je možné autobusy nechat v terminálu i mimořádně v ulici Ryšavého, v úseku Náměstí Bratří Synků - Vozovna Pankrác mohla být odkloněna linka 14 která obsahuje zst. Karlovo náměstí - Lazarská - Václavské náměstí - Masarykovo nádraží - Vltavská - Maniny - Palmovka. Autobusy končící na Kačerově šlo odklonit na Budějovickou, linku 170 mohl DP posílit na úseku Jižní Město - Budějovická a také z Dejvické mohly autobusy být po dobu výluky přeloženy do zst. Hradčanská.
Jinak k trapasu když integrace tak ji skutečně propojit se sousedními kraji Středočeského kraje tedy s Libereckým krajem, Ústeckým krajem, Plzeňským krajem, Jihočeským krajem, Vysočinou, Pardubickým krajem a Královéhradeckým krajem. Věřím, že když z Brna jezdí do Hodonína autobusy a z Prahy také do Berouna, Kutné Hory, Náchoda atd. je možné integraci propojit. Maximální počet tarifních pásem by měl být 11 a doba jízdy by neměla být delší než 100 minut.
Třeba se objeví linky 3001 - 3899 a na trase Praha, Háje - Kutná Hora, aut. st. - Chvaletice - Pardubice, hl.n. třeba linka 3081.
Nejméně uvěřitelný apríl, který jsem dnes viděl.. PID má problém s integrací měst v okolí Prahy, takže tomuto opravdu nemohl nikdo věřit.. No..možná v Brně mohli..
V Jihomoravském kraji funguje IDS-JMK Brno, ÚAN - Klobouky u Brna - Hodonín, AN a jezdí také linky do Kyjova, Vyškova, Znojma i na Vysočinu.
Myslím, že systém ODIS funguje v Olomouckém kraji i Moravskoslezském kraji. PID úzce spolupracuje s DÚK.
Už dost prosím, já se snad dnes z těch aprílových žertíků umlátím smíchy.