- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na příští týden opět velká změna v předpovědi. Norové hlásí oteplení, ČHMU zareaguje asi až dne odpoledne. Porovnejte jeho týdenní předpověď ze včerejška s tou co udělají dnes.
pane kovář, silničáři se na tu silnici báli vyjet - oni vědí, že by ste je tituloval hlupáky, co se neobejdou jeden den bez auta a vyjedou i v takovém počasí
To tam opravdu někteří řidiči stáli 19 hodin?
no pořád se šetří a tak sypače vyjíždějí až když dojde k nehodě , k čemu je dobrý sypač když vyjede do sněho a ne když začne sněžit ? jezdím do polska přes Harachov a nikdy nemám problém na polské straně , vždy posypáno a tolik pluhů až to leze na nervy to zdržování , na polsko-české hranici sjedu z upravené silnice na sníh na naší straně ! a to vždycky jak začne padat ,začne sněžit a poláci vyrazí , naši vyrazí až když cestu blokují kamiony
Sice tam asi někdo byl v těch nehodách nevinně, ale ti ostatní jsou jen idioti. Třeba dneska, dálnice Turnov - Liberec neprohrnutá, ale banda idiotů v tom bordelu v levým pruhu prostě povalí, co to dá, dokud nezačnou platit zákony fyziky a adheze. Když k tomu propočtu třímetrový rozestupy... ať si to užijí. A to sám nejezdím zrovna předpisově, ale vím, že bílej humus na silnici značí možný problém. Stačí občas zapnout mozek. Co chtít ale po lopatách, pro který je i pravej pruh, zvlášť na D1, sprostý slovo...
Na nesjetých a kvalitních zimních pneumatikách se dá jet celkem rychle i v čerstvém sněhu, rozestupy to je už jiná kapitola. Jenže dost je problém když kdejaký ňouma co má nějaké čínské zimní se vzorkem 3mm si myslí že může jet jak v létě.
Když vidím ten počet nehod, tak mi z toho vyplývá jediné řešení - dálnici D1 při zhoršené sjízdnosti uzavřít. A nemyslím to úplně v legraci. Pokud by se mi třeba násobně prodloužila brzdná dráha v důsledku špatného stavu vozidla, nesmím na silnici. Stejné podmínky by měly platit logicky i pro stav silnice.
A pokutovat majitele silnice, který je za sjízdnost zodpovědný obdobně, jako majitel vozidla za technický stav.
To sou ty hovada v kamionech nalepený na sebe tak, že se mezi ně nevejde ani osobák.
Nič v zlom,ale dnes sa dostane za volant fakt každý a myslí si že keď má auto našlapané rôznymi asistenčnými vychytávkami,že pre neho neplatia ani fyzikálne zákony. Keď sa chce niekto zabiť ,alebo zmrzačiť prosím,ale nech do toho nezaťahuje aj druhých. Mám za sebou cca 3 mil.km za volantom kamiona,bez nehody z môjho zavinenia,ale toto čo sa deje dnes a čo vyvádzajú aj niektorí tzv.kamioňáci tak to je nepochopitelné.....
Bohužel i za volant kamionu se dnes dostane kdejaký trotl a podle toho to pak vypadá.
Vsem, co nabourali nekoho pred sebou, bych preventivne sebral na rok ridicak, stejne tak jako tem, co nezvladli rizeni a naburali. Aspon by si mezitim mohli nastudovat pojmy jako "bezpecna vzdalenost" a "prizpusobit rychlost jizdy stavu vozovky, pocasi a svym schopnostem".
Všetkým nie. Sú aj objektívne príčiny, takých nehôd.
Já nevím... já žádnou kalamitu neviděl po celý den... jen nepochopitelné chování trotlů za volantem...