- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud LV strana nic nezjistila a Kozák byl propuštěn, pak to asi souvisí s konkurencí. Asi obchodní (D)? nebo u nich takhle vypadá politický boj, čert ví. Článek je tak o ničem.
Takže si Škoda Transportation dovolí uplácet v cizí zemi jako je Lotyšsko ale v ČR jsme transparentní a kšeft pro ČD byl naprosto košer.
To uplácení ze strany Škody se není nebo se nepodařilo do této chvíle prokázat. Proto jejich manažera propustili bez kauce.
800 000 euro dělit na ještě menší částky a prohánět je přes přes Čínu, Kypr a Hongkong ? Doufám, že žertujete, s tím by už neměl problém ani Mirek Dušín
No, vaše tvrzení je přehnané, ale taky jsem se divil o jakou částku má jít. Tady se jede, můj názor, v řádově vyšším.
To je pěkná ostuda nejen pro škodovku. Rozhodně to nevrhá pěkný obraz na celou Českou republiku. Pořád ale věřím, že většina lidí je v naší republice slušných.
Pane Dřímale,
to jsou řečičky, které Škodovce nezabránily uzavřít další obchod.
Podle toho, co jsem zažil s výrobky Škody Transportation jako cestujícící, se obávám, že jinam než do rozvojových ekonomik (kam patří i český trh) a bez různých "podpůrných prostředků" jejich výrobky prodejné nejsou...
Například Švýcaři mají ve zvyku nepojízdná "moderní" vozidla otřískat výrobci o hlavu. Viz dřívější pokusy s jednotkami Cisalpino.
A jak jste si vlastně ten kapitalismus představovali?
Státní zakázky mají obecně do tržního vztahu zákazníka a obchodníka dost daleko.
Bez úplatku nelze státu prodat ani propisku.
U nas se tomuhle rika lobby a lide co to delaji nejsou uplatkari, ale podnikatele.
Krome Finska, Norska, Svedska a Svycarska neverim, ze v kazdem tendru v kterekoliv zemi k tomuhle nedochazi.
Z výše jmenovaných bych v tom věřil maximálně těm Finům a to jen proto, že s nimi nemám dostatečnou zkušenost.
Takže to vypadá, že České dráhy zaplatily Škodě peníze na úplatky.