- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kampak se poděly ty halasně oznamované 4 miliardy pro učitele? Nikdo z nich ještě neviděl ani korunu, ale možná, že je dostanou kšeftaři se standardy.
...
Sebedůvěru děti rozhodně zvyšovat nepotřebují, mají jí až hanba. Genderově se snad správný kantor chová už dnes a standardy vítám. Od studií jsem na škole tak zakrněl, že je to až hanba. Sice se vzdělám dál, vyhledám informace, ale necítím absolutně žádný "tlak" ze strany dětí. Ba naopak, stále více se setkávám s poznámkou typu "k čemu mi to bude...". Pokud se nezmění toto, jsou standardy k ničemu. Za chvíli pak můžeme dopadnout tak jako v Americe (Obama pojede do Československa). A snad poslední věc. Komunikovat s rodiči... Škola s nimi komunikuje dostatečně, většina rodičů však se školou nikoli.
Na co mi to bude - jedna z nejčastějších otázek. Jednoduchá odpověď - abys nebyl hloupý. Zložitější - nikdo přece neví, co v životě bude potřebovat a kterých 10% naučeného to bude. Kromě toho je tu potřeba naučit soustavnosti a systematičnosti učení po dobu dalšího života.
Je frustrující, když se pak s absolventem VŠ nelze pobavit o ničem jiném, než o jeho oboru.
50 let přibližně stejnými slovy se popisuje ideální učitel. Pořád ty samé tlachy, učitelé je znají.
Pokud nebude učitelské povolání na výšce nejenom prestižně, ale i penězma, nemůže nikdo žádat vnitřní motivaci. A bez motivace to bude pořád stejné a nevím, o co by se měla opírat žádost po učitelích, aby byli lepší, než zbytek zaměstnanců. Opět vidina zářných zítřků a mantra poslání? Proč?
Ministerstvo s panem ministrem v čele nejsou schopni zajistit podmínky a pravidla pro organizaci přijímacích zkoušek na střední školy a tak teoreticky mudrují o banalitách. Za obzvláště povedenou myšlenku považuji "...projevuje respekt k žákům a žákyním bez genderových předsudků...". Myslím, že setrvání pana ministra ve funkci ještě rok je zbytečně dlouho.
tlachy a pentličky ministra. Aby se vlk nažral a koza nepustila chlup. Zdůrazňování marginálií na úkor podstaty. Hlavně být IN, popularistické výkřiky. Soutěže a pitominy.
je momentálně považováno za správné. Studentům bych doporučila podívat se na film Pupendo. Komedie z času kdy tu za správné bylo považováno uctívat Sovětský svaz. Časy se změnily, dnes je doporučeno uctívat muslimy a černochy . Všichni dnes naštěstí ví, co jsou afričané zač, že rozhodně nejsou stejní jak my a my s tím nic neuděláme. A jak dokazují zkušenosti ze západu, nezměníme je ani když na ně budeme hodní, nebo když jim dáme vzdělání. Oni naši svobodu použijí proti nám.
Chápu ideologa Lišku že černošský dealer na ulici je pro něj vrchol civilizace. Následky jsou tragické a učitelé ve školách by nad tím neměli zavírat oči. Ani svoje ani dětem.
no, už také máme ve školách soutěže typu Poznej krajinu kde zítra znamená včera a naopak. A místo partyzánů vedou "besedy" političtí vězni, školám jsou placeny nebo doporučovány představení Havla, návštěvy správných ideologické filmů, Člověk v tísni pořádá akce jak správně myslet a chápat. A nedej bůh, aby měl ředitel jiný názor než odbor školství a ministerstvo.
Rozhodně by to neměl být člověk, který nemá odvahu vystoupit a zastat se učitele, který je vyprovokován žáky-sígry a pak umístěn na internet, podobně se nezastal ani znojemské učitelky atd. Je to pořád stejné, jako s tou rybou, která...
Myslim ze od politiku uz nikdo nic dobreho neceka, natoz pak nejaky ideal.
ktera po nekolika mesicich uporne cinnosti zjisti prevratnou novinku ............... ze ucitele vyhovujici jejich multikulti predstavam nejsou za 15.000 Kc brutto k sehnani.