- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co odpovědět zaměstnavateli na "máš na to XXXX hodin,nebo letíš !".
Hlavně, že řekne majitel autobusové dopravy, že se mají řidiči ozvat!
kolik těch kontrol bylo... pokud jich nebylo stejně, srovnáváte neporovnatelné...
kdo neumí udělat praha - barcelona na jeden zátah, nepatří za volant....
Chybi informace o kolik porusili. Neco jineho je poruseni o hodinu, kdyz se vraci v patek domu nez kdyz porusi aetr o nekolik hodin.
No právě.... Nebo ráno hodinku (letiště hotel), pak je hodit na Hrad ale na večeři už je to proti předpisům i když má za ten ujeto celých 90 kilometrů... to je totiž taky AETR !!!!
Bohužel platí i třeba pro rozvozce hnoje a "sezoní " řidiče" ve stavebnictví,,zemědělství apod! V zimě není co dělat tři měsíce! A když práce je ,tak musí odpočívat,
nejsem si jist, zda tohle platí i pro zemědělce
Davajtě rybjáta. Kagda ja addycháju, ja ně búdu dělať ašíbky.
Řidič v okamžiku, kdy odpočívá nedělá žádnou chybu.
Pokud ovšem neodpočívá ve stodvacítce na dálnici.
ja chodec neudelam pri odpocinku dokonce vubec zadnou chybu!
ktery inteligent vymysli titulky ?? Neumi cesky ? Nebo humor ? Nebo co ? Opravdu ostudne.