- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen bych prala nekomu, kdo v pojistovne rozhoduje o nasich zivotech, zazit ten neskutecny strach, kdy se dozvi, ze ma smrtelnou nemoc. A pak narazi jeste na takoveho inteligenta, ktery o nem rozhodne a nervuje ho o to vic. Hrat si na boha se nevyplaci.
To je zase tendenční článek! Ano inkluze zlepšila přístup pedagogů a individuální práci. Ale zhoršila kvalitu výuky většiny a to je špatně. Nadprůměrně nadaní a podprůměrní by měli mít speciální program, aby každý žák mohl maximálně využít svých schopností.
Podle mne má smysl, aby stát přispěl finančně a organizačně na děti sice postižené, ale u nichž se rodiče a odborníci shodnou, že je pro ně normální škola žádoucí.
Diskuse je hlavně o dětech, které se do normální školy nehodí, a neprospívá to ani jim, ani spolužákům.
Nicmene cele toto je socializmus v praxi:
Podelejme zivot vetsine, aby se par jedincu melo lepe.
A kterým dětem inkluze pomohla? To si opravdu autor článku myslí, že čtenáři jsou idioti?
„Zlepšení se týkalo především přístupu pedagogů, kteří častěji podporovali výkon žáků, poskytovali jim pomoc při potížích, individualizovali výuku. Podpora žáků je kvalitnější,“
A urcite se najdou jadinci, kteri by toto videli jako zhorseni. Treba ti neinkludovani, kteri tu podporu nepotrebuji a musi tak cekat na ty pomale....
Kamarádka učitelka část hodiny strávila občas tím, že hledala toulajícího se inkludujícího žáka po škole. Jelikož nebyla přítomna ani asistentka (žáka hledala též) a kamarádka jako učitelka má zodpovědnost za oba, tak jí nezbylo nic jiného, než dát zbytku třídy samostatnou práci. Tudíž na inkluzi doplácejí děti, které jsou schopné. Kamarádka ze školství již odešla.
Až budou dětičky sedět v lavici po jednom a v každý škole bude sedět sekuriťák, tak to inkluze dosáhne svého vrcholu.
Ocividne nevite, co to ta inkluze znamena. Kdyby to tak bylo, tak by naopak vsechny proinkluzivni snahy selhaly.
Debata ve skolstvi uz davno neprobiha na tema zda inkluze ano ci ne. Debatuje se a melo by se resit, jak ji provadet. Dnesni zpusob mozna neni nejlepsi, urcite neni nejjednodussi. To je to tema. Vykriky ne inkluzi jsou jen prazdne reci, ktere skolstvi skodi. Staci se podivat do temer jakekoliv pedagogicke literatury vydane v poslednich dvaceti letech. Naprosta vetsina autoru se shoduje, ze cesta inkluze je mnohem efektivnejsi pro deti, nez drivejsi inkluze nebo segregace.
Nevím, co píši autoři současné pedagogické literatury. Ale jde asi především o to, pro které děti je cesta inkluze efektivnější, než segregace. Pokud pro děti, které byly dříve segregovány, mají zřejmě oni autoři pravdu. Pokud jde o ty ostatní, kterým inkluze přinejmenším nenapomáhá v rozvoji jejich vzdělanosti, lze o jejím pozitivním vlivu s úspěchem pochybovat.
Tak především na takový luxus jako je inkluze nemáme peníze. Tohle si nemohou dovolit ani v mnohem bohatším Německu. To je podobné jako školka od dvou let.
To všechno stojí strašné peníze. Paní ministryně na to s velkou slávou získala 1,5 miliardy na rok 2017, ale ono to už teď stálo skoro 5 miliard Do školství se pak oficiálně přidá 15%, ale velkou část z tohoto přidání právě ukousnou náklady na takovéto nesmysly.
Lidi u nás pořád nechápou, že budou mít takovou úroveň zboží a služeb, kterou si mohou dovolit zaplatit. Na dluh se dlouho žít nedá